Motor'um Acayip Sağa Çekiyor

Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
45
Merhaba arkadaşlar ben bu akşam iş yeri çıkışında motoru çalıştırdım ve gaza bastığımda bir kaç metre gidince sanki fren sıkışmışta zor gidiyor gibi oldu aniden hemen frenleri kontrol ettim biraz gevşettim yok motoru elimle itiyorum gitmiyor sonra farkettimki teker'e bağladığım kilidi çözmemişim :( Tekere dolanmıştı neyse zar zor dolanmış olan kilidi çıkardım tam gaza bastım gidicem bu sefer acayip sağa çekti dedim kontrolümü sağlayamadım tekrar bastım yine aynı eve gidene kadar çok yavaş yavaş gittim acayip sağa çekiyor dedim yamulan bişey varmı ama akşam karanlığı göremedim ama ışıkta baktım biraz yamulmamış gibiydi sizce nedendir ilgi ve alakanız için şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Merhaba arkadaşlar ben bu akşam iş yeri çıkışında motoru çalıştırdım ve gaza bastığımda bir kaç metre gidince sanki fren sıkışmışta zor gidiyor gibi oldu aniden hemen frenleri kontrol ettim biraz gevşettim yok motoru elimle itiyorum gitmiyor sonra farkettimki teker'e bağladığım kilidi çözmemişim :( Tekere dolanmıştı neyse zar zor dolanmış olan kilidi çıkardım tam gaza bastım gidicem bu sefer acayip sağa çekti dedim kontrolümü sağlayamadım tekrar bastım yine aynı eve gidene kadar çok yavaş yavaş gittim acayip sağa çekiyor dedim yamulan bişey varmı ama akşam karanlığı göremedim ama ışıkta baktım biraz yamulmamış gibiydi sizce nedendir ilgi ve alakanız için şimdiden teşekkürler.

Ahh..Malesef zorlanarak dönen kilit nedeniyle ön maşayı eğmişsin..
Tamirci yolları görünüyor..
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
maşa da olabilir hafif yalpalama varsa telli jantsa o da olabilir
 
Katılım
14 Ocak 2009
Mesajlar
139
sanırım bi yamulma söz konusu gaza yuklendiginde klit zarar vermiş olmalı tamirci bi göz atsa ii olur
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554


ön tekeri zorladım peki bu maşayı düzeltmek ne kadara malolur sence?
Ayrıca yorum için teşekkürler.

Çok bir para tutmaması lazım..ama aşırı eğilmişse (ki sanmıyorum) düzeltildiğinde eskisi gibi olmama ihtimali de var..En iyisi servise göstermek..

Bu arada ön maşa eğer pis bir yerinden darbe alırsa çok çabuk eğilir..Örneğimizde olduğu gibi tek maşa çatalına çarpan ve dönmeye zorlanan kilit yamulmaya neden olmuş..

Kazalarda da en kolay ve çabuk hasar maşaya gelir..Tabii motosiklet önden darbe almışsa..
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
45
Çok bir para tutmaması lazım..ama aşırı eğilmişse (ki sanmıyorum) düzeltildiğinde eskisi gibi olmama ihtimali de var..En iyisi servise göstermek..

Bu arada ön maşa eğer pis bir yerinden darbe alırsa çok çabuk eğilir..Örneğimizde olduğu gibi tek maşa çatalına çarpan ve dönmeye zorlanan kilit yamulmaya neden olmuş..

Kazalarda da en kolay ve çabuk hasar maşaya gelir..Tabii motosiklet önden darbe almışsa..

Aslında bu olaydan 2 hafta önce 50 km hızla kontrolümü kaybettim ve yan yatıp düştüm sürüklendim biraz ama bi sorun yoktu bu akşam kilidi unutana kadar,ayrıca
servise götüremem hsun schoter fabrikası kapandı :D
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554


Aslında bu olaydan 2 hafta önce 50 km hızla kontrolümü kaybettim ve yan yatıp düştüm sürüklendim biraz ama bi sorun yoktu bu akşam kilidi unutana kadar,ayrıca
servise götüremem hsun schoter fabrikası kapandı :D

hsun markadan kasıt hyosung mudur?
öyleyse model MS3'mü?

Herhangi bir motosiklet tamircisine gidersende hallederler sorununu..Farz değil servise gitmen..
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
hsun markadan kasıt hyosung mudur?
öyleyse model MS3'mü?

Herhangi bir motosiklet tamircisine gidersende hallederler sorununu..Farz değil servise gitmen..

hsun diye marka var engin abi:cherry::cherry:scooterlerini görüyorum genelde birde cup motoru var sanırsam
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
398
hsun diye marka var engin abi:cherry::cherry:scooterlerini görüyorum genelde birde cup motoru var sanırsam

eski scooter ımdır kendileri.tam bir baş belasıdır 2 yıl açmadık arıza kalmadı başıma.şahsuvaroğlu(ford bayisi) getiriyordu ama artık getiren falan yok bildiğim kadarıyla.zaten servisi de yok sanırım.yanlışım varsa düzeltin
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
hsun diye marka var engin abi:cherry::cherry:scooterlerini görüyorum genelde birde cup motoru var sanırsam

Hmm duymamıştım valla..


Ama dediğim gibi is_for_you herhangi bir servis sorununu çözer..Eğer İstanbul'da ve Anadolu yakasına yakın isen sana kendi servisimi önerebilirim..İlgilenirsen özele yazayım..
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
45
Hmm duymamıştım valla..


Ama dediğim gibi is_for_you herhangi bir servis sorununu çözer..Eğer İstanbul'da ve Anadolu yakasına yakın isen sana kendi servisimi önerebilirim..İlgilenirsen özele yazayım..

istanbul avrupa yakasındayım ve bunlar dışında dış kaportasında kırıklar var ön far grenaj kaportası yan marş biye kaportası vs değişicek aynalar ve birde bu yani tamir yolu göründü avrupa yakasında olsanız olabilirdi.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554


istanbul avrupa yakasındayım ve bunlar dışında dış kaportasında kırıklar var ön far grenaj kaportası yan marş biye kaportası vs değişicek aynalar ve birde bu yani tamir yolu göründü avrupa yakasında olsanız olabilirdi.

Önerebileceğim servis mekanik/elektrik sorunlarını çözebilir tabii grenaj vb. o motora özgü parçalar için orjinallerini bulak gerek..Artık İkinci ellerden çıkma bakacaksın sanırım..
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
45
arkadaşlar yorumlr ve ilgi için sağolun arka jant yamuk olduğundan havası baya inmiş devamlı iniyor zaten sağa çekmesi ondanmış kilit öne tekerde sıkışınca ondan sandım ama arka tekere hava basınca sorun gitti...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst