- Katılım
- 4 Ağu 2009
- Mesajlar
- 45
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar ben bu akşam iş yeri çıkışında motoru çalıştırdım ve gaza bastığımda bir kaç metre gidince sanki fren sıkışmışta zor gidiyor gibi oldu aniden hemen frenleri kontrol ettim biraz gevşettim yok motoru elimle itiyorum gitmiyor sonra farkettimki teker'e bağladığım kilidi çözmemişim
Tekere dolanmıştı neyse zar zor dolanmış olan kilidi çıkardım tam gaza bastım gidicem bu sefer acayip sağa çekti dedim kontrolümü sağlayamadım tekrar bastım yine aynı eve gidene kadar çok yavaş yavaş gittim acayip sağa çekiyor dedim yamulan bişey varmı ama akşam karanlığı göremedim ama ışıkta baktım biraz yamulmamış gibiydi sizce nedendir ilgi ve alakanız için şimdiden teşekkürler.