- Katılım
- 20 Ara 2015
- Mesajlar
- 13
- Konu Yazar
- #1
Ilk motor sürüşümden beri kafama takılır bu. Neden stop eder bu motor?
Amelelik. Enjeksiyonlu motorun stop etmemesi gerekir.
motorun soğuk olması stop ettirir,
karbiratör ayarının yaz/kış yapılmaması, kalkışlarda stop ettirir,
devriyaj / gaz oranını ayarliyamama stop ettirir,
çok düşük hızda iken fren yapmak ve debriyaj kolunu zamanında çekmemek stop ettirir,
düşük akü voltaji stop ettirir,
kötü benzin, tortulu benzin, motor yağını zamanında değiştirmemek, ağırlaşan yağ stop ettirir,
bir sürü sebep var.. ederde eder yani..
Peki kırmızıda dururken debriyaj basılı mı olmalı?