- Katılım
- 10 Ağu 2007
- Mesajlar
- 144
Geçmiş olsun arkadaşım, çok şükür sende bir şey yokmuş.. Satış için anlaştıktan sonra böylesi bir durumla karşılaşmış olman üzücü fakat seni dürüstlüğün için tebrik ediyorum :rendeer: İnşallah alıcı da bu yönünü farkeder ve alıştan vazgeçmez.
Vallahi virajlara ne zaman girsem ben de benzer düşüncelerde oluyorum. Birazcık hızlı girecek olsam, ya sonunda bi halt varsa diye düşünmeden alamıyorum kendimi. Bir keresinde hızlanmak gelmemişti içimden, usul usul dönüyordum virajı ve sonunda su birikintisi varmış. kendimi şanslı hissetmiştim o zaman ve o günden sonra ne zaman hızlanıp motoru yatırayım desem aklımdan bu ihtimal geçiyor. Yalnızca bu da değil tabi, özellikle gidiş-geliş olan yollarda gitmek istediği yere saniyeler önce varmak isteyen bir kendini bilmezin hatalı sollaması ile karşılaşma ihtimali de var
ale: Daha bugün de bu tür bir durumla karşı karşıya kalacaktım, Allah'tan burnunu fazla çıkarmadı zat-ı muhterem.. Ne diyeyim şu caanım yurdumda Allah hepimize kazasız belasız sürüşler versin..
Vallahi virajlara ne zaman girsem ben de benzer düşüncelerde oluyorum. Birazcık hızlı girecek olsam, ya sonunda bi halt varsa diye düşünmeden alamıyorum kendimi. Bir keresinde hızlanmak gelmemişti içimden, usul usul dönüyordum virajı ve sonunda su birikintisi varmış. kendimi şanslı hissetmiştim o zaman ve o günden sonra ne zaman hızlanıp motoru yatırayım desem aklımdan bu ihtimal geçiyor. Yalnızca bu da değil tabi, özellikle gidiş-geliş olan yollarda gitmek istediği yere saniyeler önce varmak isteyen bir kendini bilmezin hatalı sollaması ile karşılaşma ihtimali de var