- Katılım
- 1 Haz 2005
- Mesajlar
- 8,608
Valla gülmeyin ama ben çok duygulandım.. Eski günler geldi aklıma.. Benimkiler de izin vermedi, çektim krediyi aldım kızımı, ohhh iyi yapmışım..
Darısı motoru olmayanlara...:rendeer: Kendi paranızı kazanana kadar zor almak.. Bazı istisnalar dışında ( xxxxx gibi :mrgreen: )... Zaten en iyisi kendiniz alın, benden tavsiye...:wiinkk: Bu arada elint ciğim aklıma sen geldin 