motoru olmayanlara gelsin...

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Valla gülmeyin ama ben çok duygulandım.. Eski günler geldi aklıma.. Benimkiler de izin vermedi, çektim krediyi aldım kızımı, ohhh iyi yapmışım.. :) Darısı motoru olmayanlara...:rendeer: Kendi paranızı kazanana kadar zor almak.. Bazı istisnalar dışında ( xxxxx gibi :mrgreen: )... Zaten en iyisi kendiniz alın, benden tavsiye...:wiinkk: Bu arada elint ciğim aklıma sen geldin :p
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Alla alla ben niye geliyom aklına. çıkar aklından bakıyım.:mrgreen:

Ulen bu topige özellikle birşey yazmıyorum . Zorla yazdırdın sonunda kına yak::miiz::::miiz::
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
Çok duygusal olmuş ;

Ben de beğendim ; herkesin motoru olsun İnşallah...

Ama küçük ama büyük....

Kazasız belasız nice yıllara...
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
aha işte ben bu ben ben:) motoru olmayanlara gelsin yazılmış hemen açtım:) alıcam ama bende az kaldı.. güzelll olmuşşş güldüm halimemei videoyaömı onu bende anlamadım
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
aha işte ben bu ben ben:) motoru olmayanlara gelsin yazılmış hemen açtım:) alıcam ama bende az kaldı.. güzelll olmuşşş güldüm halimemei videoyaömı onu bende anlamadım

bu video'nun sahibi sen olmayasın sakın :queen::queen::cherry::bounce: bizden saklama :p

cidden iyi bi video hazırlamış.dernek falan kuralım bu arkadaşa motor almak için.Erhan abi site reklam gelirlerinin bi kısmını ayırsın fona :wiinkk::wiinkk:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
bu video'nun sahibi sen olmayasın sakın :queen::queen::cherry::bounce: bizden saklama :p

cidden iyi bi video hazırlamış.dernek falan kuralım bu arkadaşa motor almak için.Erhan abi site reklam gelirlerinin bi kısmını ayırsın fona :wiinkk::wiinkk:

bu video acaba benim hayatımı gizlice izleyip ondan sonramın yapılmış:queen: valla olabilir.. aslında mt bana bi süpriz yapmalı:cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2007
Mesajlar
6
süperrrr video abi saoll hmn bzmklere göstericem belki anlarlar beni:mrgreen:
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
166
Bu video hazırlayan arkadaşda benim kader yoldaşım bende 250 honda değil ama süper 52 olsun onada razıyım dediyim bizimkiler nuh dediydi peygamber demediydi gözlerim doldu yeminlen ağlıcam:salut:
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
anaaaaam aanaaaaaaaaaaaaaaammmm garibimmmmmmmmmmmm anaaammmmmmmmm :mrgreen:
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
Abi yaralarımız deştin ya bak tekrar ciğerime çöktü acı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst