Motoru olmayan ama hayaliyle yaşayanlar

Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorum yoq evet ama çokk motor kullandım ehliyette aldım yakında motorumda olucak ama bilemiyorum ne nasıl neyle alıcam :( 6 ay asya kulandım ben gibileri vamı kararsız olanlar acaba ne alsam nasıl alsam ödeme şekilleri en uygunu şekli olanı kalitelisi off off asya iyi gelio bana ama 6 ay kullandım bi sorun yaşamadım herkesde şikayetçi nedne bilmem sadece 6 ay boyunca bir tek filtresi tıkandı o kadar ;) :bounce:
Napimm ben ya nesse yakında fuarlar başlıo ordan beğenirim napim...!:cherry:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
konu dışı değilki buyazı... ama çok işlenen bir konu.. neyse taşıyorum moto sohbete
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bbr sağol açıklamalar için ben motorlar hakkında bilgi alimde ne kadar bilgim olsada olsun ama her söledime kızıosun gibi geldi üyelimi kaldırıyim o zaman daha yeni üyeyim hor gör :salut:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
zuhahahahaaa
ya bu ne böyle iki dakkada drama çevirmişiniz olayı:queen:
destinyofrock sende hoşgeldin:rendeer:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
destinyofrock

ne istersen var burda yeterki doğru yerlere bak sorularını doğru yerlere sor eğer dahada merak ettiğin olursa bana pm at daha ne yapabilirim bilmiyorum ama elimden geleni yaparım hem niye hor göreyim hoş görürüm :rendeer:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mostwanted_57' Alıntı:
başlık sanki beni anlatıyor :mrgreen:
:cat: :bounce:

Ben alamadım motor :( Suziki AN 4005burgman mi asya125t mi hondadan bi başka motormu hangisi karar veremiyorum ve para konusu tabi bana kredi kartsız taksit gerekli nasıl olcak bilmiyorum çokmu şey istiyorum
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yarın görüşmeye gidiom hehehhe motor konusunda

OLuyo OLUYO hemide önü cam lı hehehhe
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
17 Şub 2006
Mesajlar
34
abi harbi dram olmus ya.bu işi gercekten tutkuyla seviyosan herturlu borca gırcen abicim.oyle asyayla kendini tatmin edemezsin.
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
wanahakaloogi' Alıntı:
abi harbi dram olmus ya.bu işi gercekten tutkuyla seviyosan herturlu borca gırcen abicim.oyle asyayla kendini tatmin edemezsin.
Bence bi bayana yeter ama ilerde düşünürüm iyisini dimi ama;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst