- Katılım
- 23 Şub 2006
- Mesajlar
- 306
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorum yoq evet ama çokk motor kullandım ehliyette aldım yakında motorumda olucak ama bilemiyorum ne nasıl neyle alıcam
6 ay asya kulandım ben gibileri vamı kararsız olanlar acaba ne alsam nasıl alsam ödeme şekilleri en uygunu şekli olanı kalitelisi off off asya iyi gelio bana ama 6 ay kullandım bi sorun yaşamadım herkesde şikayetçi nedne bilmem sadece 6 ay boyunca bir tek filtresi tıkandı o kadar
:bounce:
Napimm ben ya nesse yakında fuarlar başlıo ordan beğenirim napim...!:cherry:
Napimm ben ya nesse yakında fuarlar başlıo ordan beğenirim napim...!:cherry: