Motoru kaldirima koydum yolun ortasina koymuslar

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Eyl 2016
Mesajlar
7
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaslar kaldirim dedigimde oyle kucuk biyer degil kamyon bile sigar kos koca kaldirim, yan yana 20 insan gecer. Pastaneye gidecektim
bos yer bulamadim kaldirima koydum baklava alip cikacaktim isim maksimum 2 dakika surecekti arkadan biri bilader hoop diye seslendi, ne oldu dedim buraya koyamazsin ileri al dedi ( buyuk ihtimal otopark sahibi) hemen geliyorum 1 dakika surmez dedim, ileri al dedi yahu 1 dk bile surmez parayi verip cikicam dedim ileri al sen orda dursun demeye devam ettim tamam dedim ileri aldim, sikinti yapmaya gerek yoktu 1 dakikaya gelecektim dedim kardes ileri al yine dursun durmasin demiyorum ama ileri al dedi. Neyse ileri aldim biraz pastaneye girdim, isim 1 dakika bile gecmeden korna sesleri gelmeye basladi, bir baktim benim motoru yolun ortasina koymus haysiyetsiz k..pkler. sinirden geberdim acaba direksiyon kilidini mi kirdilar diye dusundum ama bakma firsatim olmadi arkada bi yigin araba bana kufur ediyor bastim gittim.

Simdi karanlikta bakamiyorumda acaba nasil o motoru getirdiler yan yan suruduler mi kaldirdilar mi biyerine zarar mi geldi koskoca motor 190 kilo burda ben haksiz miyim? Haksizsam bi nebze icim rahatlayacak yoksa gidip cami cerceveyi indiresim var ama ucunda kotu dayakta yiyebilirim
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,259
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
Jentin Kuntin, bir gün gelecek sana da kaldırıp koyacaklar. Haberin olsun. ;)
 
Katılım
3 Eyl 2015
Mesajlar
343
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Küfürsüz yaşayamıyoruz a.q.
 
Katılım
14 Ara 2015
Mesajlar
99
Otoparkin giriş çıkış engelledin mi ? Kaldirim da pastanenin önüne yakınına parketmedin mi ?
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
yine trolse ben gerçekten anlayamıyorum, nasıl bir keyif veriyor insanlara ? Trolluk ? Belkide çok istiyor motoru olsun ama sahip olamamış, bu şekilde mi mutlu oluyor insanlar
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
312
Profilinde motorun yazmıyor?
Üyelik yeni?
190 kilo motor diyorsun? Neresinden nasıl kaldırıcak?
Neyse cevabını ALIRSIN.


Bağcılar civarında belediye otobüsündeyiz bir araç yamuk park ettiği için otobüs geçemiyor.
şöför : Gençler el atın arabayı kaldıralımda yol açılsın
Sonuç : 4-5 geç bir 60+yaş amca ve şöför arabayı kenara çekti kaldırıp

İyi yanından bakalım en azından otobüsü kaldırtıp başka sokağa doğru cevirtmedi.


anlatasım geldi buda böyle bir anı :)
saygılarla :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst