Motoru çaldırdı, hırsıza yalvardı!

Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
haber.php


Önceki gün Motosiklet’i çalınan Akşam Gazetesi Batman muhabiri Şehmuz Ustabaşı motosiklet’inin bulunmaması üzerine yerel gazetede yorum yazarak hırsıza adeta yalvardı. Sevgili hırsız kardeş, muhterem hırsız kardeş, kadirşinas hırsız kardeşim, aziz hırsız başlıkları altında hırsıza yalvaran Şehmuz Ustabaşı, hırsıza seslenişinde motorun ekmek teknesi olduğunu hırsıza anlatmaya çalıştı. Kolum kanadım kırıldı, üzüntüm sonsuzdur, çalışma azmimi kaybettim, moral düzeyim ayaklar altında geziyor şeklinde mağduriyetin dile getiren akşam gazetesi muhabiri Ustabaşı artık habere gitmek istemediğini hırsıza yalvararak Motorunu geri getirmesin istedi. Şehmuz Ustabaşı ayrıca yorumunun son paragrafında ise “sonuç olarak motorum geri getirmeni senden rica ediyorum şeklinde devam ettiği yazıda “beni yeterince mağdur ettin. Bu bayram ağzında motorum geri getirsen büyük sevap işlemiş olursun. Bu sevap Tövbe etmen halinde seni cennete de götürebilir. Hatta meslektaşlarınla da görüşürsen diğer motorları da geri teslim etme imkânı bulabilirsin. Ve büyük sevap eşlersin şeklinde ki yorumda haydi hırsız top sende beni mahcup etme diyerek yorumuna son verdi.
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Emniyet teşkilatı hiç acımadan Batman ve çevresinde operasyona başlamalı ve vatandaşın başka çaresi yokmuş gibi görünmesini engellemelidir.Özellikle Batman ve çevresinin hassas durumu sebebiyetiyle ve gazeteci olması sebebiyle bu motor acilen bulunmalıdır.Ben yetkililerden konuya ivedi olarak eğilmelerini talep ediyorum.
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
harbi çok komik ya olamaz böyle bişey bu arkadaş biraz daha yalvarsa ortadoğuya barış gelir be
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lan param olsa adama motor hediye etcem bu kadarda ağlanmazki kardeşim
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Emniyet teşkilatı hiç acımadan Batman ve çevresinde operasyona başlamalı ve vatandaşın başka çaresi yokmuş gibi görünmesini engellemelidir.Özellikle Batman ve çevresinin hassas durumu sebebiyetiyle ve gazeteci olması sebebiyle bu motor acilen bulunmalıdır.Ben yetkililerden konuya ivedi olarak eğilmelerini talep ediyorum.

Katılıyorum. Ayrıca insanlar artık kendi hakkı olanı alabilmek için yalvarır hale gelmişler....:pr:
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
409
Haberin ayrıntısında yer alan yazısında henüz ödenecek 4-5 taksitinin
olduğunu bir önceki senenin bayram arefesinde de bisikletinin çalındığını
anlatmış. Garibim belliki dar gelirli denize düşmüş ne bulduysa sarılıyor, ama
biraz da ey okuyucular hadi bir el atın seslinişi de var gibi.
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
bu arkadaş eğer yazımı okursa baştan söyliyim moralini bozmak istemezdim ama çalınan motorun bulunma olasılığı yüzde kaç acaba? yada motoru çalınan kaç kişi bulabilmiş? bulunması için dua ve o hırsızlara beddua etmekten başka bişey gelmiyor malesef elimizden.
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Acaba motosiklet ile aralarında duygusal bir bag mı vardı,Hani köyde eşşegine gönülden baglı olanlar vardır ya :mrgreen:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
290
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçen benimde pisikleti çaldılar ,bildiğiniz yalvarabileceğim bi gazete varmı acaba şöyle başsayfa falan:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst