Neden daha büyük bir motor istiyorum?
--Daha çok hız ve tork için
Pek de sık çıkmadığım uzun sürüşlerde kıçım rahat etsin diye mi?
--Öğrencilik böyle bir şey yılda kaç kere üniversite ile memleket arasına gidip geldiğimi bilmiyorum
Güç? Ne kadar güce ihtiyacım var? Daha fazla gücü kullanabilir miyim, kontrol edebilir miyim?
--Ayıpsın. Dağa çıkarken motor abi basma gidemiyom demesin. Hızda 150 ler idealdir maximum şehirler arası
Daha iyi bir görüntüye mi ihtiyacım var? (Daha iyi görünüş, motorcular gibi sıcakkanlı insanları motive eder. Bizler ve toplum gerektiğinden daha fazlasını tüketmeye eğilimliyiz. Her fırsatta bu eğilime karşı durmayı öğrenmeliyiz.)
--Tabi ki şekil önemli kızlara nasıl hava atıcaz yoksa ?
Şu anki motorumu tam olarak kontrol edebiliyor muyum? Daha ağır ve daha hızlı bir makinaya geçmeden önce şimdiki motorumu sürmekle ilgili her şeyi biliyor muyum?
--başkasının ... kapat kapat. Tabi ki öyle düşünüyorum bu motoru benim kadar iyi kontrol eden yoktur ;-)
Daha büyük motorla her gün trafik içinde sürerken hala mutlu olacak mıyım?
--Sonuna kadar..
Daha hafif motorumun avantajlarının farkında mıyım? Daha ucuz, daha az yakıyor, daha kolay kontrol ediliyor. Düşürdüğümde rahatça kaldırabiliyorum. Hataları kolayca telafi edebiliyorum
--tabi ki ama şehirler arası ve şehir içi binmelik daha rahat olması için 125 den 250 ye çıkma vakti geldi.
Zafer abi ne diyosun vakit gelmiş mi ? Gerçi para yok alamıyoruz ama bunada şükür shoei revit riderdenim yds markalarıyla ybr binen tek vatandaşım sanırım
