- Katılım
- 2 Eki 2012
- Mesajlar
- 1,426
- Konu Yazar
- #1
2013 yılından bu güne kadar motosiklet kullanıyorum. Bugün bir konu hakkında Bilgi almak için engelliler.biz adresine giriş yaptım. Bilgimi aldım ancak bakayım neler oluyor bu forumda diyerek biraz gezmeye karar verdim. 'O an' isimli kategoriye girince en duygusal sahnelerde hüzünlenmeyen ben gözlerimden yaş geldi. Pamuk ipliğine bağlı Bir ömür yaşıyoruz. Ölümden korkum yok. Inançlı insanım diğer tarafta beni nelerin karşılayacağını az çok tahmin edebiliyorum. Bugün değilse 50 sene sonra ama mutlaka Bir gün o gün gelecek. Tek sorunum sakat kalmak, başkasına muhtaç olarak o insanın hayatını mahvetmek. Yaşım 26 motosiklete bayılıyorum ancak bugün ciddi ciddi sorguladım. Omuru, omuriliği araştırdım falan acayip kafadaydim bugün. Kadere inanan insanım. Diyorum ki motoru bıraksam kaldırımda yürürken birisi arabayla üzerime çıksa yine sakat kalacağım o zaman evden mi çıkmayayım? Durumlar ilginç. Kafalar karışık. sizlerin fikrini almak istedim.
Etkileyen hikâyelerden birisi,
https://www.engelliler.biz/forum/o/22257-mutlu-bir-hayatin-cokusu-o.html
Etkileyen hikâyelerden birisi,
https://www.engelliler.biz/forum/o/22257-mutlu-bir-hayatin-cokusu-o.html