Motoru 1 ay evin içinde bırakacağım. Ne yapmam gerekiyor ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
28 Eyl 2016
Mesajlar
121
Arkadaşlar 1 aylığına başka şehire gidiyorum. Normalde motoru sokakta tutuyordum ancak süre 1 ay olacağı için arkadaşımın evinin salonuna bırakacağım. Aküyü falan sökmem gerekiyor mu ve başka ne yapmamı önerirsiniz. Depo boş gibi birşey. Teşekkürler
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
3,156
Aküyü söksen iyi olur tabi ama sökmesen bile gelince vurdurursunuz.Yada ayak marşı varsa oradan halledeesin.Başka birşeye gerek yok bence.
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
Evin icerisi oldugu icin kesinlikle aküyü sök, deponunda benzin vanasi varsa onuda kapa. Baska birseye gerek yok bir ay icin.
 
Katılım
25 Ocak 2017
Mesajlar
187
Benzin vanasını kapat çek git. Gelince de varsa eğer ayak marşına basarsın yoksa sökmende fayda var.
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Yahu, çok çok akü boşalacak, kaldı ki elli kez konuşuldu, yazıldı çizildi. Yani bu sitemin sebebi de şu, yahu bu sitede zaman geçiren insanlarız, her gün okuyoruz, be adam hiç mi görmedin bu güne kadar böyle bir konu, hiç mi okumadın yani?
 
Katılım
28 Eyl 2016
Mesajlar
121
Yahu, çok çok akü boşalacak, kaldı ki elli kez konuşuldu, yazıldı çizildi. Yani bu sitemin sebebi de şu, yahu bu sitede zaman geçiren insanlarız, her gün okuyoruz, be adam hiç mi görmedin bu güne kadar böyle bir konu, hiç mi okumadın yani?

3 ay, 8 ay ve 2 yıl konuları mevcut. Oralara da baktım 1 ay için herhangi bir fikir yok. Varsa linkini sizden bekliyorum.
 
Katılım
28 Eyl 2016
Mesajlar
121
2 yıl önce motoru eve bırakmak ile şimdi bırakmak arasında ne fark var?

TV den dolar artışını görüp ömrü uzadığı için sevinebilir belki.

2 yıl önce demedim. 2 yıl motoru ellememekten bahsediliyor o konuda. 2 yıl ile 1 ay arasında bence çok fark var. Okuduğunuzu biraz anlamaya çalışsanız bence iyi olur. Nedir yani bu cadı avı ? Forumda hala 125 cc motor ve ekipman konuları tekrar tekrar tartışılıyor bu mu rahatsız etti sizleri ? Eğer konu hoşunuza gitmediyse girip okumak zorunda da değilsiniz.
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
Kardes motoru en azinda bir gun disarda tut... yoksa eve sicak sicak birakirsan koku yapar... garaj olsa onemli degil ama evin ici old icin motor soguyana kadar cok koku yapar...
Bir de benzin muslugunu kapat yeter...
 
Katılım
15 Tem 2016
Mesajlar
309
Soru bana mantiksiz gelmedi yalniz. Yani 3 ay birakildigi zaman orngin akunun sokulmesi gerekli olup, 1 ay kalacagi icin hic sokmene gerek yok gibi yorumlarin alinabilecegini dusunmus olabilir arkadas. Ya da buna benzer baska farkliliklar.

O kadar sacma basliklarin arasinda yararli olabilecek bir konu bence.
 
Katılım
28 Eyl 2016
Mesajlar
121
Enis kardeşim 1 ay olunca erken doğum olur, sen biraz oku önce olur mu.

Hala beklemedeyim çok sevgili moderatör bey. 1 ay motor yatırma ile ilgili herhangi bir yer bulamadım forumda. Siz bu kadar iddialı iseniz gösterin diyorum işte gayet açık. Aklınızca dalga geçmeye falan çalışıyorsunuz bir de gelmiş yok erken doğum falan. Forum kurallarını da daha önceden okumuştum. Sizden ricam varsa eğer ilgili bir topic linki paylaşıp burayı kitleyin. Eğer yoksa da lütfen dalga geçer gibi konuşmayın. Üslubunuz hoşuma gitmiyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:27 ----------

Soru bana mantiksiz gelmedi yalniz. Yani 3 ay birakildigi zaman orngin akunun sokulmesi gerekli olup, 1 ay kalacagi icin hic sokmene gerek yok gibi yorumlarin alinabilecegini dusunmus olabilir arkadas. Ya da buna benzer baska farkliliklar.

O kadar sacma basliklarin arasinda yararli olabilecek bir konu bence.

Tam da böyle düşünmüştüm.3 ay yatacaksa depoyu fulle boş kalan yerler paslanmasın, bujiyi sök bilmem ne olur tarzı şeyler yazmışlar. Aynı şeyler 1 ay yatacağı zamanda geçerli mi diye merakımdan açtım konuyu. Ayrıca en yakın ilgili topic 2 sene önce. Oraya yorum atsam bu sefer ilgili kişi gelip konuyu niye hortlatıyorsun diye cevap atardı tahminimce. Hala boyum 1.85 kilom 90 bu motor altımda oyuncak gibi kalır mı konuları tekrar tekrar açılıyor. Benim açtığım bu konu problem oldu nedense. Yorumunuz için teşekkür ederim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst