Motorsuzluk tak etmişti canıma.

Katılım
23 Ocak 2011
Mesajlar
57
Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin..

Şuan devir teslimde değişiklik varmı ücret ve prosedür olarak..
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Plaka değişimi istemedim. 73 lira ödedim sadece noterde. 15 gün içinde de ruhsat ya eve gelecek, ya da ben gidip alacağım trafik şubeden. Aynı değişen bir şey yok
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
hayırlı uğurlu olsun, bu arada avatardaki bmw yazısın ı kaldırmanın vakti gelmiş...
regal sizi çoook uzun süre idare edecek makinadır.
 
Katılım
29 Ara 2010
Mesajlar
116
Bir süredir motorsuzdum. Dostumun F650 sini ortaklaşa kullanıp duruyorduk. Ya da beraber çıkıyorduk artçı olarak. Maddiyat fena halde sakat olduğu için motor da alamıyordum. Sonunda tak etti canıma dedim bütçeye uygun ufak çin min farketmez diyerek arayışa girdim. Odur budur şudur derken, Regal Raptor 250E-9 2006 model çıktı karşıma Urla da, satmaya da niyeti yoktu sahibinin :) Adamın üzerine çöreklendik resmen. 3400Km de (Yazdan yaza kullanıp atıyormuş evinin kilerine motoru, 5 ay önce kullanmış motoru en son içindeki benzin mazota dönmüştü resmen onu da temizlettik bir güzel.) tertemiz bir Regal sahibi oldum. Açıkcası şaşırttı beni, hiç bu kadar atik bir motosiklet beklemiyordum açıkcası. Uzun lafın kısası Regalci olduk artık

imag0013hk.jpg

buraya motoru parkedince ceza yazmıyorlar mı??
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
hayırlı olsun,kazasız belasız kullanmanız dileklerimle.
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Hayırlı, uğurlu olsun. Ne kadara aldınız ? Aynısından benim de elime geçti,sizin ki kadar da temizdi fakat bu tarz motorlardan çok hoşlanmadığım için almadım. 6000-7000km civarındaydı ve sezon içinde 3.500 istiyordu. Sonradan öğrendim ki sezon sonun da 2.000-2.500 arasında bir fiyata vermiş.
Fırsat mı kaçırdım acaba ? O yüzden soruyorum :)
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Hayırlı, uğurlu olsun. Ne kadara aldınız ? Aynısından benim de elime geçti,sizin ki kadar da temizdi fakat bu tarz motorlardan çok hoşlanmadığım için almadım. 6000-7000km civarındaydı ve sezon içinde 3.500 istiyordu. Sonradan öğrendim ki sezon sonun da 2.000-2.500 arasında bir fiyata vermiş.
Fırsat mı kaçırdım acaba ? O yüzden soruyorum :)

2750 ye aldım ben. Bu kadar temizi bu kadar eder diye düşünüyordum zaten.

Gökova35 hayır yazmıyorlar. Gündoğdu Starbucks in önü orası doğru anladı isen
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
2750 ye aldım ben. Bu kadar temizi bu kadar eder diye düşünüyordum zaten.

Gökova35 hayır yazmıyorlar. Gündoğdu Starbucks in önü orası doğru anladı isen

fiyatı kendisinden dahada iyiyimiş 3000km de bir regal raptoru 2750 ye almak gerçekten şans :) , regal raptor sağlamlığıyla meşhur olduğu için rahat rahat uzun yol yapabilirsiniz bence .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst