Motorsuzluk tak etmişti canıma.

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Bir süredir motorsuzdum. Dostumun F650 sini ortaklaşa kullanıp duruyorduk. Ya da beraber çıkıyorduk artçı olarak. Maddiyat fena halde sakat olduğu için motor da alamıyordum. Sonunda tak etti canıma dedim bütçeye uygun ufak çin min farketmez diyerek arayışa girdim. Odur budur şudur derken, Regal Raptor 250E-9 2006 model çıktı karşıma Urla da, satmaya da niyeti yoktu sahibinin :) Adamın üzerine çöreklendik resmen. 3400Km de (Yazdan yaza kullanıp atıyormuş evinin kilerine motoru, 5 ay önce kullanmış motoru en son içindeki benzin mazota dönmüştü resmen onu da temizlettik bir güzel.) tertemiz bir Regal sahibi oldum. Açıkcası şaşırttı beni, hiç bu kadar atik bir motosiklet beklemiyordum açıkcası. Uzun lafın kısası Regalci olduk artık

imag0013hk.jpg
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
bi motorum olsun adı can olsun hiç bozulmasn hiç kırılmasın...:pale:
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Hayırlı olsun.kazasız belasız kullanmak nasip olsun.
Bazen bir çinli,BMW yi aratmıyor:p
Her gün tepesindeyim,yıkıyorum,siliyorum kafama göre aksesuarlar takıyorum:)
Bu arada BMW de bana bozuluyor galiba:silent:
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
motor olsunda taştan,topraktan olsun:) şaka bi yana,hayırlı olsun güle güle kullanın.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
hayırlı olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle bende yeni kavuştum motoruma :)
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Hayırlı olsun.kazasız belasız kullanmak nasip olsun.
Bazen bir çinli,BMW yi aratmıyor:p
Her gün tepesindeyim,yıkıyorum,siliyorum kafama göre aksesuarlar takıyorum:)
Bu arada BMW de bana bozuluyor galiba:silent:

Yarın hava güzel olacak, sasalı yapalım diyoruz. kafa bozarsa foça ya da kaçarız belki. Siz neredesiniz ? Eski yeni ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst