- Katılım
- 3 Tem 2012
- Mesajlar
- 17
- Konu Yazar
- #1
merhaba abılerım kardeslerım yıne bı soruyla karsınızdayım :mrgreen:motoran mtr 100 motorsıkletım var ve temmuzum 10-15 ı gıbı memleketım olan UŞAK/BANAZ/BÜYÜKOTURAK KÖYÜ'NE gıdecegım gıdıs 300 km ve motorumda bısıler deıstırmek ıstıorum mesela basta karburatör ön arka dıslıler bunlar ıcın fıkır verırımısınız kafamda karburatör olarak 150cc lık veya 200 cc lık karburator var ama vakumlu puskurtmelı dıe bısıler duymustum bu karburatorler hakkında nedır bu vaku veya puskurtme olayı hangısı iidir .dıslı konusuda arkada 45 dıslı var onü hıc acıp bakmadım ama muhtemelen 15 dır motorum 4 vıtes yaklasık 300-400 metre gıbı bır yol gıdene kadar 4. vıtese gemıs oluorum vıtes aralıgını nasıl uzatırım acaba bılgılerını ve yardımlarını beklıorum tesekkurler....