Motorsikleti seviyorum ama sahip değilim.

Katılım
1 Eyl 2014
Mesajlar
3
Öncelikle SelamınAleyküm abilerim, akranlarım varsada ablalarım :)
Motorsiklet sevdam 6.sınıfta başladı ilk motoru kullanmaya 6.sınıfta Kanuni Seyhan 150 ile başladım köyde çalışıyordum tarlalara git gel falan. İyice tecrübeli oldum motorsikletleri gerçekten çok seviyorum ma henüz kendi motoruma sahip değilim. 17 yaşıma geldim artık bende motor sahibi olmak istiyorum. Ama bir sıkıntı var :jocolor: maddiyat. Nerden bulucam ben ya 4 bin tlyi. Amacım mcx 150 fazlasında gözüm yok. Yardımcı olabilecek, fikir vericekler varsa beklerim :mrgreen:
 
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
1,040
Valla para bulma konusunda yardım edecek olursa banada bir el atsın 4 değil 3 degil 2 bile yetiyor. :D
 
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
1,040
Dilenelim toplayalım demedim :)
Göründüğü üzere şaka mahiyetinde söylemiştim. Aynı dertten muzdaribim diye,
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst