Motorsiklet Sürücüsüne Vuran Araç Olay Yerinden Kaçtı!!

Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
3 kişi yaralanmış, motorun kuyruk pert olmuş... Şerefsiz kaçmış...

Plaka belli, o kişi yakalandığında ayvayı yedi her halukarda. Güzel bi giydireceklerini düşünüyorum...

Kesin ehliyeti yok veya alkollüdür :pr:
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
ctt6l.gif
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Çook çok geçmiş olsun. Araç sürücüsüde tez zamanda ne şekilde olursa olsun hakettiği cezayı yada belayı bulur inşallah.

Hayatımda ilk defa Doğuş la aynı fikirdeyim.
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Durumları nasıl oldu acaba?
Birisinin bacağı kötü galiba videodan anlaşıldığı üzere. Çarpan araba teslim olmuş diyorlardı, şahin'miş sanıyorum.
 
Katılım
24 Mar 2010
Mesajlar
307
Benimde dikkatimi çekti motor ucuz motor değil acaba dedim kask dağıldı o yüzden mi oldu e kardeşim kaskın dağıldığı bir kazada ayakta duramazsın diğer korumalarda yok.

kask olsaymış ufak tefek hasarla atlatırmış yinede ucuz kurtulmuş kafayı taşa çarpsa allah korusun ölümle burun buruna gelirdi.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
yine tekrarlıyoruz..

Koruma ekipmanı şart...

ve............ Maksimum seviyede tedbirli olmamız lazım.
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
motosiklete binmek etraftaki aşağılık insanlar yüzünden çok tehlikeli uçan kuş araba sürüyor bence ucuz arabaları trafiğe çıkartmayacaksın şerefsizler araba eski diye hart hurt heryere dikkatsizce giriyor arabası pahalı olanlar daha dikkatli kullanıyor , piyasadaki 10 yaşından büyük bütün arabaları toplamak lazım. Bu hafta bir kere kaza yaptım önüme çıkan adi herif yüzünden bir kerede arkamdan gelen o.... çocuğu aynayı sürttü koluma.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
248
motosiklete binmek etraftaki aşağılık insanlar yüzünden çok tehlikeli uçan kuş araba sürüyor bence ucuz arabaları trafiğe çıkartmayacaksın şerefsizler araba eski diye hart hurt heryere dikkatsizce giriyor arabası pahalı olanlar daha dikkatli kullanıyor , piyasadaki 10 yaşından büyük bütün arabaları toplamak lazım. Bu hafta bir kere kaza yaptım önüme çıkan adi herif yüzünden bir kerede arkamdan gelen o.... çocuğu aynayı sürttü koluma.

Arabanın eski yeni olmasıyla çok alakası yok bu işin. Tem üzerinde giderken ne jeepler ne bmwler yanımdan son gaz silme geçiyorlar ayna takibi yapmasam kesin bindirir şerefsizler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst