motorsiklet kullanırken kaskın önemi(video)

Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
hakkaten kaskın önemi
motorcu haklı diyen çıkmayacaktır ama birde şerefsiz araç sürücüsü var orada. lan motorcu 10 takla atıp yere çakıldı, sen gidip arabaya bakıyosun bişey oldumu diye.
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
çok sert çarpıyor be. ama bişey olmuyor şaşırtıcı.
en sonunda kaldırım taşı gibi bi yere vuruyor ordada fena kurtarıyor.

edit: çantanına baya faydası var
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Adamlar da darbe almış ama ufacık arabayı 4-5 metre geri fırlattı, şöförü arabadan inerken motor çarpıyor adama kapı çarpıyor diğeri de arabadan dizini tutarak topallayarak iniyor belli ki ön konsola çarpmış. o kadar acımasız olmayın bence.
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şansın yaver gittiği anlardan birisi bence. Çanta omurga koruması görevi yapmış :). Binadan sekerken de bacaklarını vurmuş.
 
Katılım
2 Eyl 2011
Mesajlar
978
çook fena patlamış Duran otomobili fırlattığına göre bayağı hızlı Suç motosiklette.Yalnız öyle takla atıp duvara çarpıp üstüne birde kafayı kaldırıma gömüp ayağı kalkıyor. Hani öldürmeyen allah öldürmez misali :D
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
derdin ney olum senin...tabakhaneye şey mi yetiştiriyorsun...
ben de hızlı kullanırım motosikleti de...
bunlar resmen şeyini çıkartıyorlar yahu....
gözümün önünde olsun gidipde yardım etmem...
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Öncesinde viraj varmış, viraj çıkışı dışa çok çıkıyor, arabayı fark ettiğinde ise kaçmak yerine bakışları arabada sabitlendiği için dümdüz gidip vuruyor.
 
Katılım
11 Haz 2008
Mesajlar
429
Motosikletli ne kadar şanslı ise, arabalardakiler de o kadaar şanssız...

Durup dururken birisi gelip kafadan giriyor.... Arabadaki biz olsak ne olurdu acaba? Hemen gidip motosikletliye mi bakardık ?

Önce can sonra canan...

Kimsenin başına gelmesin...
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
motorcu da jelibon gibiymiş maşallah amma elastik adam yahu.:cyclopsan
 
Katılım
18 Eyl 2011
Mesajlar
209
bence ayağa kalktığı an kendine bundan sonrası için bir tane AKBİL alsın.:p
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eğerki motorcu reklam bilboardını ortalasaydı vay halineydi ozaman...
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Sırt çantasını ve kaskını hep takar artık :)
 
Katılım
8 Nis 2012
Mesajlar
20
Nasıl olmuş bu kaza firene hiç basmadı Uyudu desem oda değil çünkü virajı döndü ??????
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Motosiklete kasksız binerseniz geceleyin asayiş polisinin durdurup kimlik sorgulama arama yapma ihtimali çok daha az her türlü iddia ederim.
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Çok kötü çarpmış yaa Allah korusun ayağa hemen kalkmasına çok şaşırdım ama dikkatli olmak lazım
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Sansın yaver gittigi bi video eceli gelmemiş ömrü varmıs da ölmemiş ama kask ve cantada korumus
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst