Motorsiklet ile Turkiyeye seyahat

Katılım
21 Şub 2006
Mesajlar
3
Iyi gunler ,

Ben yurtdisinda Birlesik Arap Emirliklerinde ( Dubai'de) yasamaktayim , ve bu yil normalden daha uzun olucak olan 8 haftalik tatilim de turkiyeye motorsikletimle gelmeyi dusunuyorum, acaba yurt disindan turkiyeye giris yaparken , turkiye tarafindan istenilen triptik vs haricinde farkli belgeler yada dikkat etmem gereken konular varmi bana bilgi verebilirmisiniz . Birde Turkiyede suriye ile antalya arasindaki yollarin durumu motorsiklet kullanmak icin elverislimi ( BMW K1200LT) simdiden tessekuler
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
133
Türkiye hattındaki yol motosiklet için harika ama suriye tarfını bilemem birde burda tarfik kuralları pek geçerli değil seni görmüyorlarmış gibi davranman lazım
iç taraflardaki dağ yollarından gitme soyulursun ana yolları takip et
 
Katılım
25 Tem 2005
Mesajlar
119
İç taraftaki yol derken Suriye tarafımı yoksa Turkiye tarafından mı bahsediyorsun merak ettim.
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
300
BAE yurtdışına çıkışta triptik belgesi şart koşuyorsa alman gerekir, ama genelde yurtdışına çıkışta masraflı işler birtek bize mahsus.
2 kere alman plakalı araçla Memlekete giriş yaptım arabanın ruhsatı ve greencard yeterli. Eğer araç sahibi sen değilsen yasal vekaletname, yada arac sahibinin yol arkadaşı olması gerekir.
Bu arada Türk sınır kapısında 6 aylık belge verirler.
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
Türkiye hattındaki yol motosiklet için harika ama suriye tarfını bilemem birde burda tarfik kuralları pek geçerli değil seni görmüyorlarmış gibi davranman lazım
iç taraflardaki dağ yollarından gitme soyulursun ana yolları takip et



:queen:ne soyulması arkadaşım.bu ne böyle...şaşırdım.
 
Katılım
21 Şub 2006
Mesajlar
3
bilgiler icin tessekurler bende burda ki otomobil cluune gidip sordum, triptik de deiyebilecegimiz , seyahay belgesi ile gelmem ve turkiyeye giris yapmam mumkunmus , su soyulma isini pek anlamadim :) , acaba bir ucaga attipmi yollasam motorumu en azindan tek parca gelir .

bilgiler icin tekrar tesekkurler
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Türkiye burası kardeşim.Ali'nin söylediği doğru.Daha öncede durdurulan motorcular duymuştum.Ama çok uzbe yollarda tabi.genelde işlek yolları tercih edersen problem olmayacaktır.
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
409
Iyi gunler ,

Ben yurtdisinda Birlesik Arap Emirliklerinde ( Dubai'de) yasamaktayim , ve bu yil normalden daha uzun olucak olan 8 haftalik tatilim de turkiyeye motorsikletimle gelmeyi dusunuyorum, acaba yurt disindan turkiyeye giris yaparken , turkiye tarafindan istenilen triptik vs haricinde farkli belgeler yada dikkat etmem gereken konular varmi bana bilgi verebilirmisiniz . Birde Turkiyede suriye ile antalya arasindaki yollarin durumu motorsiklet kullanmak icin elverislimi ( BMW K1200LT) simdiden tessekuler

Yollarda problem yok,sanırım Cilvegözünden gireceksin. Antepten Mersine kadar çok kaliteli otoyol var.Mersin silifke arasıda yine kaliteli bir çift yol .Silifkeden sonra Alanyaya kadar bana göre manzara olarak ülkenin en keyifli yollarından geçersin.Hele viraj seviyorsan viraja da doyarsın,asflat kalitesi de motor için oldukça iyidir. .Alanyadan sonra da yine çok iyi çift yol ile Antalyayı bulursun. Soyulmak lafı da bana göre hiç te geçerli bir laf değildir.:farao:1973 yılından beri tek başıma Türkiyede gece gündüz, yaz-kış seyahat ederim başıma hiçbir olumsuzluk gelmediği gibi zor anlarda yardım gördüm.:)Şimdiden iyi seyahatler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst