motorsiklet aksesuar fiyatları

Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
Eksik aksesuarlarımın internetten fiyatlarına bakarken motorsikletimizi aldıktan sonra yaptığımız masrafları hesapladım.Fiyatları orta halli ürünlerden hesapladım buyrun özeti:

Kask:200 tl
Mont:200 tl
Eldiven:50 tl
Yağmurluk takım:200 tl
Dizlik:50 tl
Balaklava:50 tl
Bot:150 tl
Pantolon:150 tl
İçlik:50 tl
Kışlık lastik:160 tl
Arka çanta:150 tl
Koruma demiri:100 tl
TOPLAM:1510 TL

Daha alınacak şeyler var ama belli başlı olanları bunlar.Motorsiklet almak için 2000 tl toplayıp hangisini alayım diyen arkadaşlara ilk alınacaklar listesi :)
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
Eksik aksesuarlarımın internetten fiyatlarına bakarken motorsikletimizi aldıktan sonra yaptığımız masrafları hesapladım.Fiyatları orta halli ürünlerden hesapladım buyrun özeti:

Kask:200 tl
Mont:200 tl
Eldiven:50 tl
Yağmurluk takım:200 tl
Dizlik:50 tl
Balaklava:50 tl
Bot:150 tl
Pantolon:150 tl
İçlik:50 tl
Kışlık lastik:160 tl
Arka çanta:150 tl
Koruma demiri:100 tl
TOPLAM:1510 TL

Daha alınacak şeyler var ama belli başlı olanları bunlar.Motorsiklet almak için 2000 tl toplayıp hangisini alayım diyen arkadaşlara ilk alınacaklar listesi :)

bir motor parası ama alınması şart olan şeyler :)
 
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
280
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorsiklet almak için 2000 tl toplayıp hangisini alayım diyen arkadaşlara ilk alınacaklar listesi
Önemli bir konuya değinmişsiniz. Motosiklet için bütçe hesaplanırken koruyucu ekipmana harcanacak para da hesaba katılmalı.
(Bu arada, orta halli ürünler için; listedeki yağmurluk takımı ve balaklava fiyatları yüksek. Balaklava (kışlık) 35, yağmurluk takımı 85 TL civarında)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
güzel bi konu fakat pantolon alınca dizlik gerekmemesi gerek ayrıca yağmurluk takımı da baya lüks e kaçmış balaklava yerine de pazardan kar maske si alsak iş görüyor koruma demiri ise nette 29 tl ayrıca kışlık lastik le yazlık lastikler ayrı ayrı alacak kadar para yoksa 4 mevsim kullanılacak bi lastik takmak daha hesaplı ve mantıklı böylelikle hesaptan 300 düşmek gerek yani ama genede bütün yazılanlar gerekli şeyler:cat:
 
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
128
güzel bi konu fakat pantolon alınca dizlik gerekmemesi gerek ayrıca yağmurluk takımı da baya lüks e kaçmış balaklava yerine de pazardan kar maske si alsak iş görüyor koruma demiri ise nette 29 tl ayrıca kışlık lastik le yazlık lastikler ayrı ayrı alacak kadar para yoksa 4 mevsim kullanılacak bi lastik takmak daha hesaplı ve mantıklı böylelikle hesaptan 300 düşmek gerek yani ama genede bütün yazılanlar gerekli şeyler:cat:

ben en çok bu koruma demirinin nerede bu fiyata olduğunu merak ettim link falan verebilirmisin acaba arkadaşım çok iyi olur bana uyarsa hiçö kaçırmam
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
http://www.rialli.com/urunler/motor...pon/9475__tampon-ybr-125cc-siyah-orjinal-tip/ bu benim motor için ama belki sana da uyar ben hesap yaparken kendi motorumu baz aldım haberin olsun:)

---------- Post added at 21:31 ---------- Previous post was at 21:22 ----------

ben en çok bu koruma demirinin nerede bu fiyata olduğunu merak ettim link falan verebilirmisin acaba arkadaşım çok iyi olur bana uyarsa hiçö kaçırmam
http://www.rialli.com/urunler/1_motorsiklet-aksesuari/9453__tampon-mondial-250-mct/ belki bu sana uyar
 
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
128
http://www.rialli.com/urunler/motor...pon/9475__tampon-ybr-125cc-siyah-orjinal-tip/ bu benim motor için ama belki sana da uyar ben hesap yaparken kendi motorumu baz aldım haberin olsun:)

---------- Post added at 21:31 ---------- Previous post was at 21:22 ----------



http://www.rialli.com/urunler/1_motorsiklet-aksesuari/9453__tampon-mondial-250-mct/ belki bu sana uyar


ilgine çok teşekkür ederim dostum.bende o modeli inceledim zaten .hatta bir iki aksesuar daha ilgimi çekti ben biraz yeni sayılırım motorculuğum eski ama motoru yeni aldım 5 ay falan oldu bu siteyi hiç görmedim çok iyi oldu ....kazasız belasız ve cezasız günler dilerim ...
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
boşuna demiyoruz ekonomik olsun diye düşünenler araba alsın diye :p
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
güzel bi konu fakat pantolon alınca dizlik gerekmemesi gerek ayrıca yağmurluk takımı da baya lüks e kaçmış balaklava yerine de pazardan kar maske si alsak iş görüyor koruma demiri ise nette 29 tl ayrıca kışlık lastik le yazlık lastikler ayrı ayrı alacak kadar para yoksa 4 mevsim kullanılacak bi lastik takmak daha hesaplı ve mantıklı böylelikle hesaptan 300 düşmek gerek yani ama genede bütün yazılanlar gerekli şeyler:cat:

revit yağmurluk takım aldım 180 tl ye hiç rüzgar ve su geçirmiyor balaklavada revit :)80 tl lik yağmurlukları kesinlikle tavsiye etmiyorum almışken bir kere alacaksın dostum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst