Motorsiklet akaryakıt kampanyaları istiyoruz

Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
hadi arkadaşlar lütfen bu kadarmıyız bugün akşama faxlıyoruz dilekçemizi hadii.......

isim soyisim plaka

1-Okay ŞEN 20 u 0600
2-Gökhan TAŞ 20 R 5956
3-Tugba Aykan 07 GP 486
4-Savaş KAYAN 59 YN 650, 59 FA 897
5-halis demir 34 hd 684/34 hd 808/34 hd 377
6-ümmet perkitan
7-sinan balkan
8-sınan balkan 34 zy 1270
9-Mehmet Ay - 34 YP 2899 - 34 YN 9661
10-Önder Barutcu -20 D 4093
11-Erhan HÜRYAŞAR 35 RCP 86
12- Sedat Özsan 34 en 7491
13- ilker şahinoğlu 45 ru 550
14-Cengizhan DİNÇ 10 YN 217
15-bülent gülderen 34 dj 0261
16-levent gülderen 41 ug 485
17- reşit elbir 34 EB 2451
18-Hakan Yurdakul 54 ZN 187
19-ugur volkan 34 EB 2654
20-
 
Katılım
2 May 2009
Mesajlar
6
hadi arkadaşlar lütfen bu kadarmıyız bugün akşama faxlıyoruz dilekçemizi hadii.......

isim soyisim plaka

1-Okay ŞEN 20 u 0600
2-Gökhan TAŞ 20 R 5956
3-Tugba Aykan 07 GP 486
4-Savaş KAYAN 59 YN 650, 59 FA 897
5-halis demir 34 hd 684/34 hd 808/34 hd 377
6-ümmet perkitan
7-sinan balkan
8-sınan balkan 34 zy 1270
9-Mehmet Ay - 34 YP 2899 - 34 YN 9661
10-Önder Barutcu -20 D 4093
11-Erhan HÜRYAŞAR 35 RCP 86
12- Sedat Özsan 34 en 7491
13- ilker şahinoğlu 45 ru 550
14-Cengizhan DİNÇ 10 YN 217
15-bülent gülderen 34 dj 0261
16-levent gülderen 41 ug 485
17- reşit elbir 34 EB 2451
18-Hakan Yurdakul 54 ZN 187
19-ugur volkan 34 EB 2654
20-cevdet çelik 01 ZJ 253,01 HB 192,01 ZH 364
 
Son düzenleme:
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
QUOTE=BLACK_ICE;1787058]hadi arkadaşlar lütfen bu kadarmıyız bugün akşama faxlıyoruz dilekçemizi hadii.......

isim soyisim plaka

1-Okay ŞEN 20 u 0600
2-Gökhan TAŞ 20 R 5956
3-Tugba Aykan 07 GP 486
4-Savaş KAYAN 59 YN 650, 59 FA 897
5-halis demir 34 hd 684/34 hd 808/34 hd 377
6-ümmet perkitan
7-sinan balkan
8-sınan balkan 34 zy 1270
9-Mehmet Ay - 34 YP 2899 - 34 YN 9661
10-Önder Barutcu -20 D 4093
11-Erhan HÜRYAŞAR 35 RCP 86
12- Sedat Özsan 34 en 7491
13- ilker şahinoğlu 45 ru 550
14-Cengizhan DİNÇ 10 YN 217
15-bülent gülderen 34 dj 0261
16-levent gülderen 41 ug 485
17- reşit elbir 34 EB 2451
18-Hakan Yurdakul 54 ZN 187
19-ugur volkan 34 EB 2654
20-cevdet çelik 01 ZJ 253,01 HB 192,01 ZH 364
21-
 
Katılım
14 Ocak 2009
Mesajlar
308
20 kişimi beyler hadi milyonlarca 2 teker sevdalısı var hadi adana mt sizide bekliyoruz
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
20 kişimi beyler hadi milyonlarca 2 teker sevdalısı var hadi adana mt sizide bekliyoruz


hadi arkadaşlar lütfen bu kadarmıyız bugün akşama faxlıyoruz dilekçemizi hadii.......

isim soyisim plaka

1-Okay ŞEN 20 u 0600
2-Gökhan TAŞ 20 R 5956
3-Tugba Aykan 07 GP 486
4-Savaş KAYAN 59 YN 650, 59 FA 897
5-halis demir 34 hd 684/34 hd 808/34 hd 377
6-ümmet perkitan
7-sinan balkan
8-sınan balkan 34 zy 1270
9-Mehmet Ay - 34 YP 2899 - 34 YN 9661
10-Önder Barutcu -20 D 4093
11-Erhan HÜRYAŞAR 35 RCP 86
12- Sedat Özsan 34 en 7491
13- ilker şahinoğlu 45 ru 550
14-Cengizhan DİNÇ 10 YN 217
15-bülent gülderen 34 dj 0261
16-levent gülderen 41 ug 485
17- reşit elbir 34 EB 2451
18-Hakan Yurdakul 54 ZN 187
19-ugur volkan 34 EB 2654
20-cevdet çelik 01 ZJ 253,01 HB 192,01 ZH 364
21-
 
Katılım
24 Mar 2008
Mesajlar
393
Arkadaşlar selam...

Bazılarınızın bildiği gibi, ben bir reklamcıyım ve ülkemizdeki en büyük petrol şirketlerinin birinin reklamlarını hazırlayan ajansta görev yapıyorum. Dün, bu başlık altında birçoğunuzun sıkıntı yaşadığını gördüm ve çalıştığım marka adına motorcuları sahiplenecek bir müşteri programı tasarlamanın yerinde olacağını düşündüm. Şu anda ajansta, departman olarak böyle bir proje üzerinde çalışıyoruz.

Ancak bu noktada, yardımlarınıza ihtiyacım var. Aşağıda, ihtiyaçlarınızı anlamak için birkaç sorum var. Soruları ister buraya cevaplayın, ister [email protected] adresine mail olarak yollayın. Teşekkürler..

Hangi marka ve model motosiklet kullanıyorsunuz?

Ayda, ortalama kaç litre benzin alıyorsunuz?

Hangi benzin istasyonunu tercih ediyorsunuz? Neden?

Otomobiliniz var mı? Otomobiliniz varsa, hangi istasyonu tercih ediyorsunuz?

Herhangi bir müşteri sadakat kartına sahip misiniz (opet card, bp card vs. gibi) üyeyseniz neden bu kartı tercih ettiniz?

Motosikletinizin bakımını yaparken en çok ihtiyaç duyduğunuz malzemeler hangileri? (yağ, temzlik sıvıları, zincir yağları vs)

Bunlar dışında, sizce motorcuları hedefleyen bir kart, ne gibi avantajlara sahip olmalı?
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
Hangi marka ve model motosiklet kullanıyorsunuz?
marka ve model bilgisini benzinci ile paylaşmak istemiyorum

Ayda, ortalama kaç litre benzin alıyorsunuz?
ayda ortalama 800 tl civarında mazot alıyorum (iş dolayısıyla)
şirket araçlarını da hesaplarsa bu rakam biraz daha artar
200 tl civarında da benzin alıyorum

Hangi benzin istasyonunu tercih ediyorsunuz? Neden?
opet, yakıt güvencesindne dolayı + opet kart imkanları

Otomobiliniz var mı? Otomobiliniz varsa, hangi istasyonu tercih ediyorsunuz?

var, opet

Herhangi bir müşteri sadakat kartına sahip misiniz (opet card, bp card vs. gibi) üyeyseniz neden bu kartı tercih ettiniz?
opet, paro kart avantajlarıyla beraber kullanabilme imkanı

Motosikletinizin bakımını yaparken en çok ihtiyaç duyduğunuz malzemeler hangileri? (yağ, temzlik sıvıları, zincir yağları vs)
yağ + zincir temizleme ve yağlama

Bunlar dışında, sizce motorcuları hedefleyen bir kart, ne gibi avantajlara sahip olmalı?
motorculara özel tşört + şapka + buff + bandana + balaklava + anahtarlık + reflektör + ledli ışıldaklar vs vs




teşekkürler
ve kolay gelsinnnnn
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Arkadaşlar selam...

Bazılarınızın bildiği gibi, ben bir reklamcıyım ve ülkemizdeki en büyük petrol şirketlerinin birinin reklamlarını hazırlayan ajansta görev yapıyorum. Dün, bu başlık altında birçoğunuzun sıkıntı yaşadığını gördüm ve çalıştığım marka adına motorcuları sahiplenecek bir müşteri programı tasarlamanın yerinde olacağını düşündüm. Şu anda ajansta, departman olarak böyle bir proje üzerinde çalışıyoruz.

Ancak bu noktada, yardımlarınıza ihtiyacım var. Aşağıda, ihtiyaçlarınızı anlamak için birkaç sorum var. Soruları ister buraya cevaplayın, ister [email protected] adresine mail olarak yollayın. Teşekkürler..

Hangi marka ve model motosiklet kullanıyorsunuz?

Ayda, ortalama kaç litre benzin alıyorsunuz?

Hangi benzin istasyonunu tercih ediyorsunuz? Neden?

Otomobiliniz var mı? Otomobiliniz varsa, hangi istasyonu tercih ediyorsunuz?

Herhangi bir müşteri sadakat kartına sahip misiniz (opet card, bp card vs. gibi) üyeyseniz neden bu kartı tercih ettiniz?

Motosikletinizin bakımını yaparken en çok ihtiyaç duyduğunuz malzemeler hangileri? (yağ, temzlik sıvıları, zincir yağları vs)

Bunlar dışında, sizce motorcuları hedefleyen bir kart, ne gibi avantajlara sahip olmalı?


biz konuya el attık opet ,petrol ofisi,bp kısacası istemiolar biz halledicez ilginiz içinteşekkürler konuyla biz ilgileniyoruz:rendeer:
 
Katılım
24 Mar 2008
Mesajlar
393
girişimlerinizi sonuna dek bir mootrcu olarak destekliyorum. ancak bir yandan da böyle bir projeyi, sadece motorcu kişiliğimle değil, reklamcı kişiliğimle müşterime sunmayı planlıyorum.

şunu da çok iyi biliyorum ki, en azından benim müşterimde, karşımızdaki muhattap olduğumuz kişiler, hayatları boyunca seleye oturmamış kişiler. motorcuların bazı markalarla kurabilecekleri bağların, otomobil sürücülerinden ne kadar güçlü olabileceğini bilmiyorlar. bilemezler de...

bu aşamada benim görevim, onlara bir iş planı sunup; motorcuların markamızı sahiplenmeleri için bir iş planı hazırlamam gerekiyor. şu kadar motorcu var, bu kadar benzin kullanıyorlar, bu kadar motosiklet harici araçlarında benzin kullanıyorlar, onlara böyle faydalar sunmalıyız ve sunduğumuz bu faydaların karşılığında markamıza böyle bir geri dönüş alırız üzerine bir proje hazırlamam gerekiyor. bu arada söylemem gerek, ben reklamları hazırlayan kişi değil, bu şekilde projeler üretip stratejik planlar yapan kişiyim. sizin tarafınızdaki, benim müşterim kanadında başarılı olursa, projeyi şekillendirmeye gelecekleri kişilerden biri de benim.

bu aşamada, girşimlerimizin bir sinerji yaratması açısından, ajans tarafından da böyle bir öneri gelmesi, müşterinin bu projeyi daha ciddi düşünmesine neden olacaktır.

bu projeyi oluşturabilmek için de, bazı verilere ihtiyacım var. bu veriler ışığında rakamlara ve mekaniklere oturmuş projenin gerçekleşme olasılığı daha yüksek...

cevaplarınızı bekliyor olacağım..
sevgiler
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
girişimlerinizi sonuna dek bir mootrcu olarak destekliyorum. ancak bir yandan da böyle bir projeyi, sadece motorcu kişiliğimle değil, reklamcı kişiliğimle müşterime sunmayı planlıyorum.

şunu da çok iyi biliyorum ki, en azından benim müşterimde, karşımızdaki muhattap olduğumuz kişiler, hayatları boyunca seleye oturmamış kişiler. motorcuların bazı markalarla kurabilecekleri bağların, otomobil sürücülerinden ne kadar güçlü olabileceğini bilmiyorlar. bilemezler de...

bu aşamada benim görevim, onlara bir iş planı sunup; motorcuların markamızı sahiplenmeleri için bir iş planı hazırlamam gerekiyor. şu kadar motorcu var, bu kadar benzin kullanıyorlar, bu kadar motosiklet harici araçlarında benzin kullanıyorlar, onlara böyle faydalar sunmalıyız ve sunduğumuz bu faydaların karşılığında markamıza böyle bir geri dönüş alırız üzerine bir proje hazırlamam gerekiyor. bu arada söylemem gerek, ben reklamları hazırlayan kişi değil, bu şekilde projeler üretip stratejik planlar yapan kişiyim. sizin tarafınızdaki, benim müşterim kanadında başarılı olursa, projeyi şekillendirmeye gelecekleri kişilerden biri de benim.

bu aşamada, girşimlerimizin bir sinerji yaratması açısından, ajans tarafından da böyle bir öneri gelmesi, müşterinin bu projeyi daha ciddi düşünmesine neden olacaktır.

bu projeyi oluşturabilmek için de, bazı verilere ihtiyacım var. bu veriler ışığında rakamlara ve mekaniklere oturmuş projenin gerçekleşme olasılığı daha yüksek...

cevaplarınızı bekliyor olacağım..
sevgiler




reklamcı dediğin çaşmaz :bounce: proje benim projem
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
işte bu yüzden kaybediyoruz
sana projende başarılar

şimdi konuuyu şöle değerlendirelim ben girne amerikanda işletme öğrencisiyim bu projeyi zaten ders geme projem olarak hazırlamıştım ve projem içinde proje açılması ve bu projenin sahiplenilmesi açıkcası etik değil biz bu yüzden kaybetmeyiyoruz bizler başkaları buluncaya kadar oturan biri bir işie başladığı zaman onu kopy paste yapıp belli bi yere gelemeye çalışan insanlarız yani olayın kısacası şu ben motosikletciler için ne ne ne yapabilirim dedim ve buldum gayetde haklıyım bulduğumda biz şirketlerle irtibata geçtik ve biri çıkıo ki böle böle ben reklamcıyım ben sunucam bunu yanlış anlamayın ama ben buna kızarım
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
:rendeer:
Eee nasıl gidiyo :)

güzel gidio tubis:p benzin şirketleri iletişim halindeyim bir üye 77 mesajı olan bir üyemiz reklamcıymış ben sunucam onu diyip proje'yi kopyaladı yapıştırdı azcıkda değiştirdi :D proje benim dio :D olay bu

songiden diyorki;

girişimlerinizi sonuna dek bir mootrcu olarak destekliyorum. ancak bir yandan da böyle bir projeyi, sadece motorcu kişiliğimle değil, reklamcı kişiliğimle müşterime sunmayı planlıyorum.

delikalnlılığa motorculuğa sığmaz
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ocak 2009
Mesajlar
308
saygıdeğer reklamcı arkdaslar çalıntı projlerle bi yere gelinmez eğer para kazanmak istiyorsanız oturun düşünün mutlaka bi proje bulursunuz ama böle sağdan soldan bişiler kopyalamakla olmaz bu işler.biz motora ciddi bi anlamda gönül vermiş insanlarız biz menfaat için yapmıyoruz bunu.daha bu ilk projemiz sırada bekliyen bi çok projemiz var.eğer bişeyler yapmak istiyorsanız oturun düşünün sadece.
 
Katılım
9 Eki 2008
Mesajlar
611
yahu adamın işi bu işi .. biz olayın SONUÇ boyutuna bakıyoruz.hani sen demedin mi ? yok ben bizide görsünler istiyorum diye.e abicim döndün şimdide diyorsun ki bu proje yok okul mokul.

böyle olur mu yahu.adam yapacağım bu işi diyor.sen proje çaldı diyorsun.forum zaten paylaşım ortamıdır.bir şey ortaya atılır geliştirilir.ama sen gelişmesine izin vermeyerek sadece fantezi olmasını istiyorsun.of of :(

Sürekli tvlerde dönen webde gördüğümüz reklamlarda hep 4 tekerlek ve üstüne kampanyalar yapıldığı ,indirimlerin olduğugunu görmekteyiz fakat bizim depomuz 100 ytl almıosa 2 tekerleğimiz eksik die clubsmart kartlarında hep diğer kısımlarını işaretlemek mi zorundayız BİZDE KAMPANYA BİZDE DEPOMUZ KADAR HEDİYE İSTİYORUZ TEK SEFERDE 100 TL LİK BENZİN ALAMAYIZ BİZDE BİLİYORUZ AMA BİZDE KASIP SİZDEN PLAZMA İSTEMİYORUZ

sen böyle yazmışsın .. okul projem var el atın yazsaydın ya ?
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
cengizhan bak abicim olayı neresinden okumaya başladıysan artık ben bunu daha önce proje haline getirmiştim sonra isyan ettim aklıma geldi zaten bunu bende projesi var ve hemen icraata başladık görüşmeler başladı sen sonundan bi ortasından bi başından okursan bişi anlayamazsın :rendeer:

ortak paylaşım sayfalarında bilgi paylaşılar biz b iproje başlattık 4 kişi tamam mmı sonra dan biri gelipde kusura bakmayın ben reklamcıyım ben müşterime sunucam derse :rendeer: öperim çiçek veririm ve saygılarımı iletirim tamamen dosluk çerçevesinde
 
Katılım
9 Eki 2008
Mesajlar
611
cengizhan bak abicim olayı neresinden okumaya başladıysan artık ben bunu daha önce proje haline getirmiştim sonra isyan ettim aklıma geldi zaten bunu bende projesi var ve hemen icraata başladık görüşmeler başladı sen sonundan bi ortasından bi başından okursan bişi anlayamazsın :rendeer:

ortak paylaşım sayfalarında bilgi paylaşılar biz b iproje başlattık 4 kişi tamam mmı sonra dan biri gelipde kusura bakmayın ben reklamcıyım ben müşterime sunucam derse :rendeer: öperim çiçek veririm ve saygılarımı iletirim tamamen dosluk çerçevesinde

tamamda abi müşteriye sunup geri dönüşünü alacak.kime yarıyacak ? bize...

ama biz toplasan 50 kişi olamadık daha nasıl olacak peki bu iş ?:farao::pale::silent:
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
biz boşuna işletme okumuyoruz dimi biz zaten başladık projeye belirli bir seviyeyi geçtik şirketleri tam birbirine düşürmeyi başardık armut dalldan düştü hadi bakalım sinir olma
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
biz boşuna işletme okumuyoruz dimi biz zaten başladık projeye belirli bir seviyeyi geçtik şirketleri tam birbirine düşürmeyi başardık armut dalldan düştü hadi bakalım sinir olma

hadi bakalım
işletme işinde kolay gelsin san
sonucunu merakla bekliyoruz
umarım başarılı olur da bahaneyle herkes sebeplenir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst