motorluya şaka yapılmaz

Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
benim motorun kuyruk grenajına oturacak, bir de kız arkadaşımın belinden tutacak... ibreti alem olur :wiinkk:
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
adam haklı tabi...

kaba kuvvet uygulayıp kufur edeceğine ver gazı sal debriyajı tepe taklak uçup gitsin arkandan :)
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
şakacı şuursuz işte bide kask taksalarmış daha makbule geçicekmiş :):):):)
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
112
benimle kız arkadaşım olsaydı o motorda bu kadar kolay kurtulamazdı palyaço :)
ben bir şey yapamazdım :) kız arkadaşım fena yapardı adamı :)
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
motorcuda artist kaskı kendin takmadın tamam senin hayatın degersiz olabilir ama kıza kask taktır bari
cesarete bak hem adamın motoruna atla hem kız arkadasına,bu adam lafta kalmış ama ben saldırırdım bunu yapana
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
317
Yapılacak iş mi şimdi bu!Benim de kız arkadaşım olsaydı ve aynı palyaçoluğu bana da yapsaydı kesinlikle hoş görmezdim.Adam yine delikanlıymış,hani kan beynine sıçrasa motoru tek teker yapsa...
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Yine iyi sabretmiş. Palyaço fazla yaşamaz bu kafayla :) Türk olmasa gerek :p
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
türkiyede olmaz böyle şakalar türk motorcu:pr: çarpar
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
lan palyaço ! palyaçoluğunu bil şakanında bir sınırı var , cümle alemin içinde yerim ben öyle şakayı valla ::angry2::

motosikletli arkadaş iyi sabretti doğrusu çıplak kafayla değilde kaskım başımda olaydı bi kafada yığardım onu yere töbee töbeee yavvvvvv...
 
Katılım
22 Ağu 2009
Mesajlar
68
ben orda olsam saldırırdım adama heralde,elimden kurtulabilmesi için benden daha iyi kick boksçu olması gerekirdi,yoksa kemiklerini kırmadan bırakmazdım
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
444
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şaklaban motoru da iyi seçmiş
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst