MOTORLU TAŞIT VERGİSİ hk

Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
Arkadaşlar ben 2 senedir vergileri ödemiyordum şimdi ödemek istiyorum ama 250 ytl olmuş toplam borç acaba bunu taksitlendirme yapabiliyorlarmı?
 
Katılım
29 Kas 2005
Mesajlar
277
hayır yapmazlar dostum ama vergi tarihlerine göre tek tek ödeme yapabilrsin ve böylece kendi kendine taksitlendirme formülü çıkarabilrsin
:cat:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Evet taksitlendirme yapılıyor vergi borçlarına dilekçe falan yazıyorsun
 
Katılım
29 Kas 2005
Mesajlar
277
ben onu af çıktıgında yapılıyor diye biliyordum ama sen yinede bi ehline sor bakalım:cat:
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
teşekkürler arkadaşlar taksitlendirme yaparlarsa çok iyi olur valla bir anda ödeme yapmak çok zor olur tek tek ödeme yapılıyorsada olur gerçi neyse ben bir araştırayım bir şey daha sorucam acaba satarken vergi borcu varsa satışını yapamıyorsunuz dimi
 

esp

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
195
Eet temız kağıdı fln çıkartmıyolar o zaman ruhsat el değıştırmıyo :)
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Ben de 2 senedir yatırmadım benim scooter'ın vergisini. Artık borcu kapatmak istiyorum. Vergi ödeme zamanında bankadan hepsini bir ödeyebiliyor muyum? Bir sonraki dönem Haziran'da mıydı?
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
ya bndimde bir sorum olcak buna benzer ben 1.5 sene önce ehliyet olmadığı için ceza yemişdim bnde şimdi ödemedim kaç para olmuşdur borç+nerden öğrenebilirim borcumun var olup olmadığını
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst