teşekkürler arkadaşlar taksitlendirme yaparlarsa çok iyi olur valla bir anda ödeme yapmak çok zor olur tek tek ödeme yapılıyorsada olur gerçi neyse ben bir araştırayım bir şey daha sorucam acaba satarken vergi borcu varsa satışını yapamıyorsunuz dimi