Motorlara Bi Baraj Gosterelim Dedik

Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
ya dedim ya aşağıda ya varya melocan gelice ona sorun inanmıyorsunuz ama ben kasksız gezmem ya
 
Katılım
13 Haz 2007
Mesajlar
251
ben yapamam.ayakkabısız sele üstündeki marifetini görünce gidon üstünde de performans sergileyebilecek kapasitede olduğunu düşündüm.bir ara denede fotoları yayınla..hasretle bekliyorum....:mrgreen:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
eğlenmişsiniz güzel ama herkesin sorduğu kasklar saçınızın şeklinimi bozuyor o yüzdenmi takmadınız kardeşlerim bir insan ne yaparsa kendi kendine yapar,ben sana burdan zarar veremem ama sen kendi kendine çok rahat zara verebiliyorsun ama farkında değilsin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst