[Motorize07] Beşkonak Rafting Gezisi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
En sonunda büyük gün gelmiş Motorize07 ekibi olarak Beşkonak'a uzun zamandan beri planladığımız geziye ve de raftinge gidecektik pazar sabah.

DSCI0015.jpg


Buluşma yerimiz olan Tek kavşağına gidip diğer arkadaşları bekledik. Hepimiz hazır olunca bir büfeye oturup sabaha kahvaltımızı yaptık.

Ve yaklaşık 75km yol için gazlarımızı açtık ve artçılarımızın süper fotoğraflarıyla yolumuzu almaya başladık...

Yollardan fotoğraflar:

Hüseyin Abi(fromalanya) ve Eşi Nermin Abla ve büyük motosikletin tamirci ustası Ahmet abi ve Eşi
HPIM1714.jpg


Burdada motorize07'in iki karizması Ramazan ve Hüseyini görüyoruz
DSCI0037.jpg


Ve trafikte her zaman tebrik ettiğim ve önlerinde saygıyla eğildiğim CBR125 ile geziye katılan bayan sürücümüz Burçe

DSCI0042.jpg


işte burada Apo abimizi ve de artçısı Motosiklet.net'in ünlü bayanı dishy görüyorsunuz.

DSCI0034.jpg


Halil abimiz geziyi Yılmaz abiyle organize eden büyüğümüz suzuki gs500 görünmekte akşam fotolara bakarken para çıkarıyorum dedi fakat motorun üstünde para ne işe yarasın di mi? Yorum sizin Halil Abi Motorize07 bitanesi

DSCI0024.jpg


Burdada ben ve artçım Burak

DSCI0032.jpg


Ve de son olarak giderken çekilmiş toplu bir fotoğraf

DSCI0027.jpg


Yaklaşık 45km sonra beşkonak sapağına giriyoruz artık yayla yolları dağ tepe geçeceğiz ama önce küçük bir mola

be351konak001.jpg


Ve yola çıkıyoruz 35 km devam edeceğiz sonrada botlarımıza atlayıp nehirden aşağı kendimizi bırakacağız

100_3925.jpg


35 km sonunda da rapido raftinge vardık ama 18 motordan sadece 6 gelmişti diğer motrlar yanlış yola girmiş ve bir dangalak oto sürücüsünün tacizine maruz kalmışlar Rapidoya geldiklerinde çokça sinirliydiler ama can yeleklerini giyip yavaş yavaş havaya girmeye başlanınca bütün gerginlikler unutuldu...

HPIM1732.jpg


be351konak014.jpg


Halil Abi son taktikleri veriyor...

HPIM1730.jpg


Ve otobüse atlayıp nehirin kaynağına yol almaya başlıyoruz artık fotoğraf makinelerimiz yok oysaki nehirin kaynağını herkes görmeli. Ama rapido yetkilerinde aldığımız fotoları taranacak elime ulaştığı anda sizlerle onları paylaşacağım.

Sonunda botlarımıza binip nehirden aşağı sallanmak için 3 gruba ayrıldık ve 3 bot olarak yola çıktık
Tek tabanca halil abi ise kanosuyla nehirden inmeye karar verdi. Hiç eğlenmemiş olsam bile Halil abini kanola verdiği mücadeleyi hatırlayadıkça gülüyorum. Yüzme bilmeyen Ahmet abini konasuna binirip nehire kaçırması Sonrada nehir kıyısında onu yakalamaya çalışması burçe ile çabalarını...

Yaklaşık 2 saat sonra azgın nehir sularını aşıp yemek yiyeceğimiz yere geldik ve foto makineleri burda olduğu için yemek fotolarını alabildik...

HPIM1745.jpg


Yemek o kadar güzeldi ki anlatam belki acıkmış olmazın getirdiği bir his ama gerçekten çok güzeldi...

Yemekten sonra yaklaşık 300mt daha botlarımızla nehir yaptık özellikle rehberimizin tabiriyle Altın şelalede inanlımaz eğlendik botumuzda biri devrildi orda lakin isteyerek ve bilerek devirdikleri için hem eğlenmişler hemde bir problem olamamış...
Rafting turumuz bitmiş geride çok güzel anılar kalmıştı araplarla su savaşımız alman kadını feryatları hepsi çok güzeldi ama dönme zamanı gelmişti

motorlarımızı çalıştırmış ve etrafa 18 motordan çıkan sesler yayılıyordu

100_3948.jpg


Dönüş yolundan fotolar

DSCI0049.jpg


DSCI0113.jpg


DSCI0109.jpg


Beşkonak yolundan Antalya yoluna döneceğimiz sıra

HPIM1782.jpg


İşte sırf bu geziye gelmek için vatani görevinden izin alıp gelen Motorize07'in kurusularından Aydın Abimiz
Arkada da sitenin çatlağı dishy görüyorsunuz

DSCI0136.jpg




DSCI0173.jpg


Ayşe abla ve eşi bizi yorgunluk çayına davet ediyor ve itiraz etmeden antalyada onlara gitmeye karar veriyoruz oradaki sıcak çayımızı içip herkesle yavaş yavaş vedalaşıp ayrılıyoruz ve bir pazar gününü böyle bir eğlenceyle kapatmadan önce artçım Burakla Antalyanın ünlü yiyeceği yengen yemeğe gidiyoruz sonra daevlerimize dağılıyoruz

İşte rafting fotoları acayip eğlendiğimizin göstergesi

belge003lr3.jpg


belge004ql0.jpg


belge005pp3.jpg


belge006cd8.jpg


belge007qs6.jpg


belge008xh0.jpg



İşte son fotoğraf

be351konak009.jpg
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
83
cok güzel fotolar, paylasim icin tesekkürler

ama bisey sormadan yapamicam; ya bu simdi sadece bu gezidemi oyleydi yoksa türkiyede genelde millet emniyete pek onem vermiyomu? yani nebilim.. her resimde gorunuyo, millet aklina ne geldiyse giymis yola cikmis, short, kisa etek, kisa kollu üst.. bu gezenler hic hizli giderken düstümü acaba diye düsündürüyo insani...

yanlis anlamaiyn kimseyi kinamak filan istemiyorum ama sormadanda yapamadim, yani normalmi bu türkiye icin yoksa sirf motorize demi oldu bu hata ?

slmlar

amil
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
36
çok güzel batı antalya gezilerine bende katılmak istiyorum..
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
İşte güzel bir organizasyon örneği. Arkadaşlar en kötü gününüz böyle olsun. Çok keyf aldığınız belli oluyor. Diğer güzel etkinliklerinizi de bekliyoruz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
freshpide' Alıntı:
cok güzel fotolar, paylasim icin tesekkürler

ama bisey sormadan yapamicam; ya bu simdi sadece bu gezidemi oyleydi yoksa türkiyede genelde millet emniyete pek onem vermiyomu? yani nebilim.. her resimde gorunuyo, millet aklina ne geldiyse giymis yola cikmis, short, kisa etek, kisa kollu üst.. bu gezenler hic hizli giderken düstümü acaba diye düsündürüyo insani...

yanlis anlamaiyn kimseyi kinamak filan istemiyorum ama sormadanda yapamadim, yani normalmi bu türkiye icin yoksa sirf motorize demi oldu bu hata ?

Sanırım antalya cıvarlarında olsan bize hak verirdin SICAK
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
38
evet,resimlere bakınca çok daha ii anlıyorum.ne güzel vakit geçirmişiz.herşeyden uzak.uzakda olan arkadaşlar!!eğer yolunuz düşerse;sizin içinde bu aktiviteyi düzenleriz.
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
344
tüm katılımcı arkadaşlara sonsuz teşekkürler:rendeer: süper bi geziydi bu arada ağustos sonuna doğru tekrarlamayı düşünüyoruz gelmek isteyipte gelemeyen arkadaşlar bi dahaki geziyi kaçırmamanızı tavsiye ederim sanırım bizim grup aksiyonu seviyor :queen:
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
83
orveg' Alıntı:
Sanırım antalya cıvarlarında olsan bize hak verirdin SICAK


ORVEG kardesim sanirim havaraporuna baksaydin bizim buralarinda sicak oldugunu gorup yukardakini yazmazdin 35 derecelere varan sicakliklarda biz genede "safety first" diyoruz ama ne yazikki türkiyede o konuya pek önem verilmiyo görünüse bakarsak. tabiki düsünce vah vahlar büyük olur. zaten bi KTM ci abi haric ( nickini unuttum kusura bakma) pek kimsede goremiyorum emniyetli kiyafeti
 
Katılım
27 Eyl 2005
Mesajlar
159
harika

Sizlere Ne Dememi Bekliyorsunuz::gel Teskere Gel Teskere Bitsin Bu Gurbet Orda Motorcu Dostlar Yüzüme Hasret....
 
Katılım
1 Ocak 2005
Mesajlar
492
freshpide' Alıntı:
ORVEG kardesim sanirim havaraporuna baksaydin bizim buralarinda sicak oldugunu gorup yukardakini yazmazdin 35 derecelere varan sicakliklarda biz genede "safety first" diyoruz ama ne yazikki türkiyede o konuya pek önem verilmiyo görünüse bakarsak. tabiki düsünce vah vahlar büyük olur. zaten bi KTM ci abi haric ( nickini unuttum kusura bakma) pek kimsede goremiyorum emniyetli kiyafeti

Arkadaşım gezilerimizde kask takmak mecburi. Onun dışındakiler kullanıcıların insiyatifine kalmış. İster kullanır ister kullanmaz korumalı giysilerini. Sen, gölgede 40 dereceye varan sıcaklarda bu kadar motosikletliyi bir araya toplar, korumalı pantolon, korumalı ceket, bellik dizlik, dirseklik, bot ve kask takmalarını mecbur kılıp gezi düzenler fotoğraflarınıda buradan yayınlarsın örnek gezi kılık kıyafeti budur diye olur biter.
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
344
freshpide' Alıntı:
ORVEG kardesim sanirim havaraporuna baksaydin bizim buralarinda sicak oldugunu gorup yukardakini yazmazdin 35 derecelere varan sicakliklarda biz genede "safety first" diyoruz ama ne yazikki türkiyede o konuya pek önem verilmiyo görünüse bakarsak. tabiki düsünce vah vahlar büyük olur. zaten bi KTM ci abi haric ( nickini unuttum kusura bakma) pek kimsede goremiyorum emniyetli kiyafeti
arkadaşım sanırım sen Türkiye de hiç yaşamadın benzinin litre fiyatından,motosiklet fiyatlarından aksesuarlarından haberin warmı ??bide asgari ücretin ne kadar oldugunu bilsen bizim gibi düşük gelirli insanların 40 yılın basında gölgede bile alev esen sıcaklıkta kişibaşı 25 euro olan fiyatı 5 euroya öldürüp sırf stres atmak için sıcakta 200km yol gittiğimizi sanıyorum kınamazdın ?bu arada burada yani antalya da R1 kullancak yollarımız yok dolayısıyla makineler hararet yapıyor umarım birgün gelirsinde aramıza R1 ile seni örnek alırız bizde koruma konusunda :bounce:
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
83
türkiyede de yasadim agir yasamsartlarindanda haberdarim, ben anlatamadim galiba: üc bes kurus masrafi fazla gorup korumasiz motoya binip orasini burasini kirdikdan sonra napacak elaman parayi? ceketin yirtilsin, calisip yenisni alirsin ama eline koluna olan zarari nasi geri düzelteceksin ?

ne yazik bizim millet hep boyle düzensiz ve yanlis is yapar...

üstelik türkiyede r1 e binecek cok yol var, yani o laf neci anliyamadim fromalanya arkadasim..

neyse ben alatamadim galiba sen hakli ol, herkes kendi koluna bacagina sahip ciksin oyle degilmi ;)
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
112
bence harika organizasyon olmus ellerinize ayaklariniza saglik dostlar ne guzel gezm1s eglenmissiniz ya imrendim wallaha:pr:
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
344
freshpide' Alıntı:
türkiyede de yasadim agir yasamsartlarindanda haberdarim, ben anlatamadim galiba: üc bes kurus masrafi fazla gorup korumasiz motoya binip orasini burasini kirdikdan sonra napacak elaman parayi? ceketin yirtilsin, calisip yenisni alirsin ama eline koluna olan zarari nasi geri düzelteceksin ?

ne yazik bizim millet hep boyle düzensiz ve yanlis is yapar...

üstelik türkiyede r1 e binecek cok yol var, yani o laf neci anliyamadim fromalanya arkadasim..

neyse ben alatamadim galiba sen hakli ol, herkes kendi koluna bacagina sahip ciksin oyle degilmi ;)
haberdar olmak ayrı şey yaşamak ayrı şey haklı olabilirsin ancak bizim bütçemiz bu kadar ne yani Korumalı kıyafetlerimiz yok diye motora hiçmi binemeyeceğiz bu iş hem imkan meselesi hemde kişisel tercih meselesi içimizde bu konuya önem wermeyen insan yok merak etme olsa zaten eşlerimizi alıp böyle bi geziye götürmeyiz sende bunu anlamadın sanırım ayrıca Türkiye de R1e binecek yol yok demedim yine yanlış anlamışsın Antalya da R1e binecek yol yok dedim olsa da hava sıcaklıgından dolayı yine problem R6 dan büyüğü pek tutulmuyor hararet sorunu olduğundan dolayı ewet seninde dediğin gibi her koyun kendi bacağından asılır herkes kendi koluna bacağına sahip çıksın Allah kaza bela wermesin sanada kazasız güvenli sürüşler dilerim ;)
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
super gezi olmuş mümkün olsaydıda bende katılsaydı diyeceğim ama sıcakdan malesef alanyadan dışarı çıkmak pek mümkün görünmüyor antalyaya varana kadar motosikletin tepesinde erirdim:p
 
Katılım
15 Ağu 2004
Mesajlar
1,492
izin dolayısı ile süper bir organizeye imza atmaktan mahrum kalmadım
güzel bir geziydi tüm stresimi atdım
askerlik sonrası devam aktivitelere :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst