Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 16 Haz 2006
- Mesajlar
- 139
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
En sonunda büyük gün gelmiş Motorize07 ekibi olarak Beşkonak'a uzun zamandan beri planladığımız geziye ve de raftinge gidecektik pazar sabah.
Buluşma yerimiz olan Tek kavşağına gidip diğer arkadaşları bekledik. Hepimiz hazır olunca bir büfeye oturup sabaha kahvaltımızı yaptık.
Ve yaklaşık 75km yol için gazlarımızı açtık ve artçılarımızın süper fotoğraflarıyla yolumuzu almaya başladık...
Yollardan fotoğraflar:
Hüseyin Abi(fromalanya) ve Eşi Nermin Abla ve büyük motosikletin tamirci ustası Ahmet abi ve Eşi
Burdada motorize07'in iki karizması Ramazan ve Hüseyini görüyoruz
Ve trafikte her zaman tebrik ettiğim ve önlerinde saygıyla eğildiğim CBR125 ile geziye katılan bayan sürücümüz Burçe
işte burada Apo abimizi ve de artçısı Motosiklet.net'in ünlü bayanı dishy görüyorsunuz.
Halil abimiz geziyi Yılmaz abiyle organize eden büyüğümüz suzuki gs500 görünmekte akşam fotolara bakarken para çıkarıyorum dedi fakat motorun üstünde para ne işe yarasın di mi? Yorum sizin Halil Abi Motorize07 bitanesi
Burdada ben ve artçım Burak
Ve de son olarak giderken çekilmiş toplu bir fotoğraf
Yaklaşık 45km sonra beşkonak sapağına giriyoruz artık yayla yolları dağ tepe geçeceğiz ama önce küçük bir mola
Ve yola çıkıyoruz 35 km devam edeceğiz sonrada botlarımıza atlayıp nehirden aşağı kendimizi bırakacağız
35 km sonunda da rapido raftinge vardık ama 18 motordan sadece 6 gelmişti diğer motrlar yanlış yola girmiş ve bir dangalak oto sürücüsünün tacizine maruz kalmışlar Rapidoya geldiklerinde çokça sinirliydiler ama can yeleklerini giyip yavaş yavaş havaya girmeye başlanınca bütün gerginlikler unutuldu...
Halil Abi son taktikleri veriyor...
Ve otobüse atlayıp nehirin kaynağına yol almaya başlıyoruz artık fotoğraf makinelerimiz yok oysaki nehirin kaynağını herkes görmeli. Ama rapido yetkilerinde aldığımız fotoları taranacak elime ulaştığı anda sizlerle onları paylaşacağım.
Sonunda botlarımıza binip nehirden aşağı sallanmak için 3 gruba ayrıldık ve 3 bot olarak yola çıktık
Tek tabanca halil abi ise kanosuyla nehirden inmeye karar verdi. Hiç eğlenmemiş olsam bile Halil abini kanola verdiği mücadeleyi hatırlayadıkça gülüyorum. Yüzme bilmeyen Ahmet abini konasuna binirip nehire kaçırması Sonrada nehir kıyısında onu yakalamaya çalışması burçe ile çabalarını...
Yaklaşık 2 saat sonra azgın nehir sularını aşıp yemek yiyeceğimiz yere geldik ve foto makineleri burda olduğu için yemek fotolarını alabildik...
Yemek o kadar güzeldi ki anlatam belki acıkmış olmazın getirdiği bir his ama gerçekten çok güzeldi...
Yemekten sonra yaklaşık 300mt daha botlarımızla nehir yaptık özellikle rehberimizin tabiriyle Altın şelalede inanlımaz eğlendik botumuzda biri devrildi orda lakin isteyerek ve bilerek devirdikleri için hem eğlenmişler hemde bir problem olamamış...
Rafting turumuz bitmiş geride çok güzel anılar kalmıştı araplarla su savaşımız alman kadını feryatları hepsi çok güzeldi ama dönme zamanı gelmişti
motorlarımızı çalıştırmış ve etrafa 18 motordan çıkan sesler yayılıyordu
Dönüş yolundan fotolar
Beşkonak yolundan Antalya yoluna döneceğimiz sıra
İşte sırf bu geziye gelmek için vatani görevinden izin alıp gelen Motorize07'in kurusularından Aydın Abimiz
Arkada da sitenin çatlağı dishy görüyorsunuz
Ayşe abla ve eşi bizi yorgunluk çayına davet ediyor ve itiraz etmeden antalyada onlara gitmeye karar veriyoruz oradaki sıcak çayımızı içip herkesle yavaş yavaş vedalaşıp ayrılıyoruz ve bir pazar gününü böyle bir eğlenceyle kapatmadan önce artçım Burakla Antalyanın ünlü yiyeceği yengen yemeğe gidiyoruz sonra daevlerimize dağılıyoruz
İşte rafting fotoları acayip eğlendiğimizin göstergesi
İşte son fotoğraf
Buluşma yerimiz olan Tek kavşağına gidip diğer arkadaşları bekledik. Hepimiz hazır olunca bir büfeye oturup sabaha kahvaltımızı yaptık.
Ve yaklaşık 75km yol için gazlarımızı açtık ve artçılarımızın süper fotoğraflarıyla yolumuzu almaya başladık...
Yollardan fotoğraflar:
Hüseyin Abi(fromalanya) ve Eşi Nermin Abla ve büyük motosikletin tamirci ustası Ahmet abi ve Eşi
Burdada motorize07'in iki karizması Ramazan ve Hüseyini görüyoruz
Ve trafikte her zaman tebrik ettiğim ve önlerinde saygıyla eğildiğim CBR125 ile geziye katılan bayan sürücümüz Burçe
işte burada Apo abimizi ve de artçısı Motosiklet.net'in ünlü bayanı dishy görüyorsunuz.
Halil abimiz geziyi Yılmaz abiyle organize eden büyüğümüz suzuki gs500 görünmekte akşam fotolara bakarken para çıkarıyorum dedi fakat motorun üstünde para ne işe yarasın di mi? Yorum sizin Halil Abi Motorize07 bitanesi
Burdada ben ve artçım Burak
Ve de son olarak giderken çekilmiş toplu bir fotoğraf
Yaklaşık 45km sonra beşkonak sapağına giriyoruz artık yayla yolları dağ tepe geçeceğiz ama önce küçük bir mola
Ve yola çıkıyoruz 35 km devam edeceğiz sonrada botlarımıza atlayıp nehirden aşağı kendimizi bırakacağız
35 km sonunda da rapido raftinge vardık ama 18 motordan sadece 6 gelmişti diğer motrlar yanlış yola girmiş ve bir dangalak oto sürücüsünün tacizine maruz kalmışlar Rapidoya geldiklerinde çokça sinirliydiler ama can yeleklerini giyip yavaş yavaş havaya girmeye başlanınca bütün gerginlikler unutuldu...
Halil Abi son taktikleri veriyor...
Ve otobüse atlayıp nehirin kaynağına yol almaya başlıyoruz artık fotoğraf makinelerimiz yok oysaki nehirin kaynağını herkes görmeli. Ama rapido yetkilerinde aldığımız fotoları taranacak elime ulaştığı anda sizlerle onları paylaşacağım.
Sonunda botlarımıza binip nehirden aşağı sallanmak için 3 gruba ayrıldık ve 3 bot olarak yola çıktık
Tek tabanca halil abi ise kanosuyla nehirden inmeye karar verdi. Hiç eğlenmemiş olsam bile Halil abini kanola verdiği mücadeleyi hatırlayadıkça gülüyorum. Yüzme bilmeyen Ahmet abini konasuna binirip nehire kaçırması Sonrada nehir kıyısında onu yakalamaya çalışması burçe ile çabalarını...
Yaklaşık 2 saat sonra azgın nehir sularını aşıp yemek yiyeceğimiz yere geldik ve foto makineleri burda olduğu için yemek fotolarını alabildik...
Yemek o kadar güzeldi ki anlatam belki acıkmış olmazın getirdiği bir his ama gerçekten çok güzeldi...
Yemekten sonra yaklaşık 300mt daha botlarımızla nehir yaptık özellikle rehberimizin tabiriyle Altın şelalede inanlımaz eğlendik botumuzda biri devrildi orda lakin isteyerek ve bilerek devirdikleri için hem eğlenmişler hemde bir problem olamamış...
Rafting turumuz bitmiş geride çok güzel anılar kalmıştı araplarla su savaşımız alman kadını feryatları hepsi çok güzeldi ama dönme zamanı gelmişti
motorlarımızı çalıştırmış ve etrafa 18 motordan çıkan sesler yayılıyordu
Dönüş yolundan fotolar
Beşkonak yolundan Antalya yoluna döneceğimiz sıra
İşte sırf bu geziye gelmek için vatani görevinden izin alıp gelen Motorize07'in kurusularından Aydın Abimiz
Arkada da sitenin çatlağı dishy görüyorsunuz
Ayşe abla ve eşi bizi yorgunluk çayına davet ediyor ve itiraz etmeden antalyada onlara gitmeye karar veriyoruz oradaki sıcak çayımızı içip herkesle yavaş yavaş vedalaşıp ayrılıyoruz ve bir pazar gününü böyle bir eğlenceyle kapatmadan önce artçım Burakla Antalyanın ünlü yiyeceği yengen yemeğe gidiyoruz sonra daevlerimize dağılıyoruz
İşte rafting fotoları acayip eğlendiğimizin göstergesi
İşte son fotoğraf