dayım..
antalyada yaşamasına rağmen işim gereği bu plakayı kullnıyorum dio..
kendisinden utanyorum..
![]()
yaaa o kadar çocuğun p... sini görecen insanın pisikolojisi bozulur![]()
bende de böle bişey var
metinim yeni mesleğin hayırlı olsunda, cıbır çekiyomu bu romorkü![]()