Motorize gezgin Ümmet abi ile Antalya buluşmamız =)

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
heeyt be ümmet abim benim memlekete gitmiş.abi neresi orası yaw?çallı mı?kalekapısımı?güllük mü?bende gelicem dishy!artık benide karşılarsın olmazmı?

Devlet hastanesinin karşısı :) Hani eczanelerin olduğu sıra :)
Ben kimseyi karşılamıyorum ki, Antalya ya geliyorum Tubiş dedi Ümmet abi,yerimi sordu söyledim o kadar :) Gelen herkesle görüşebilirim, önemli değil..
Yeter ki ne yaptığını ne dediğini bilen doğru adamlar olsunlar :cat: :cat:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
ümmet abim ve dishy güzel fotolar..
ümmet abim gene yollardasın kolay gelsin tekerin düz bassın yollarda..:)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
eline saglık dishy güzel resimler.
ümmet abininde hediyesi süper senin pembe merakına göre motoru bulmuş. pembe transalp alana kadar o motorla idare et:p

Kanka bunu da yeni gördüm :silent:
Biraz küçük kaçtı ama :p :mrgreen: :mrgreen:
Vedat sağol, seni de beklerim :)
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Ümmet PERKİTAN'a teşekkürler, gezdiği yerlerde motor dostlarını aradığı için.:cat:

Fotoğraflar biraz küçük olmuş ama güzel. Bu arada, helal olsun sana Dishy; kırmızı motoru nasıl da pembeye çevirmişsin. İşin sırrını söyle biz de bilelim.:)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Erhan küçülttü fotoları, ben pembe yapmadım abi öyle oldu :)
Pembeye boyamayı bi ara kafama koydum da şimdi vazgeçtim :cat: :cat:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Ümmet abi 2 gün sonra da Konya'da olacakmış. Telefonla görüştük. Sağolsun Konya'dan geçtiğinde arıyor.

Antalya'yı sevdi heralde Ümmet abi :mrgreen: kaçgündür orada:mrgreen:

Havalar ısınsın Konya ekibinin de antalya planı olacak gibi.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Beklerim Yılmaz :cherry: :cherry:
Ümmet abi Isparda'ymış şuan :cat: :wiinkk:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Beklerim Yılmaz :cherry: :cherry:
Ümmet abi Isparda'ymış şuan :cat: :wiinkk:

teşekkürler dishy:cherry:

Ümmet abiyle akşam görüştük. Yarın öğlen tekrar buluşacağız. Ümmet abi şu anda Konya'da yani:bounce: Ümmet abinin yeni resimleri yükleriz yarın.

Görüşmek üzere:cat:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Ya bende de bir sürü resmi var Ümmet abinin, bi vakit bulup ekleyemedim :pale: :pr:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
motoran ümmet abiye bakıyo ..montlar altlar falan tam şekil olmuş ümmet abi
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
slm

motoran ümmet abiye bakıyo ..montlar altlar falan tam şekil olmuş ümmet abi
evet barış motoran işe profesonel yaklaşıyor bunlar güzel şeyler kendi adıma.çok rahat ettim yetkililere tekrar tekrar teşekkür ederim.fuarda görüşcez inşallah barış özledim seni yaw.:cat: :cat: :queen: :bounce:
 
Katılım
6 May 2006
Mesajlar
214
67.jpg


tüh walla kaçırdım ümmet abiyi :pr:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
slm

Benim için de bişi deseydiniz Barış bey :p :p :queen: :queen:
senin için ben bişeyler yazayım...sen varya eşi bulnmaz hanımefendi ender kardeşlerden birisin seni yakından tanımak görmek benim için onurdu .pembe delisi nadide tubiş antalya transalp güzeli.:cat: :rendeer: :salut: :cat: :rendeer: :queen: :bounce:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
senin için ben bişeyler yazayım...sen varya eşi bulnmaz hanımefendi ender kardeşlerden birisin seni yakından tanımak görmek benim için onurdu .pembe delisi nadide tubiş antalya transalp güzeli.:cat: :rendeer: :salut: :cat: :rendeer: :queen: :bounce:

Sana dememiştim ama olsun..Çok mutlu oldum sözlerini duydum :salut:
Artık bir abim daha var :salut:
Çok teşekkürler :rendeer: :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst