Motorize gezgin Ümmet abi ile Antalya buluşmamız =)

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hepinizin bildiği sevgili Ümmet abimiz üç günlük Antalya Motoran Bayii Toplantısına geldiği için beni çok mutlu ederek bi kaç saatini ayırmıştır...:)
Gün geçtikçe, bu sitenin diğer forumlara benzemediğini, kurulan dostlukların pamuk ipliğine bağlı olmadığını anlıyorum... :) Çektiğimiz üç beş resmi buraya ekliyorum. :cat:

Ümmet abi benim cynusun üstünde :) Nasıl ama :)



Ümmet abinin motorundayım, minicik kaldım ya :p :p



Evet daha fazla motorumdan ayrı kalamadım ve işte kızımmmmm, aslında pembe değil :silent: nedense öyle çıktı :silent:



Pembe delisi Tubişe pembe motosiklet :p :p :p



Bu da son resmimiz, yeter yahu :p :p

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
ELine sağlık dishy kardeş,güzel fotolar.Yani Ümmet Abi,kışın gezmem falan dedin ya taaa Antalya'ya gitmişsin.İkinizde süper çıkmışsınız.:cat:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
55
Çok güzel olmuş. Yalnız pembe hastalığına hayranım. Masadaki motosiklet bile pembe :p :mrgreen:
Umarım bigün bana da nasip olur, önce motosiklet, sonra Ümmet abiyle tanışmak.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Motor Ümmet abimin hediyesi yalnız :) Altını çizelim :)
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
evet güzel buluşma tanışma olmuş kanımca adanayada bekleriz sizleri bu yaz da antalyadayım aynı şekilde karşılanırmıyız acaba
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
off yaaa ınanmıyorum sızeee..bole bır sey ve neden benım haberım yok suan ummet abı hala ordamı yaaaaa offff.....:pr: :salut:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
eline saglık dishy güzel resimler.
ümmet abininde hediyesi süper senin pembe merakına göre motoru bulmuş. pembe transalp alana kadar o motorla idare et:p
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
Güzel resimler,güzel şehir,güzel dostluklar..:rendeer: Yüreğinize sağlık..Ümmet abime buradan selamlar ve sevgiler..Antalya MT ye de tabi ki...:rendeer:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Super valla ya herhalde senın Dıjı kamera kırmızıları pembe yapmaya ayarlamıs ummet abının monta sankı pembe cıkmıs hehe :) Ummet abım motoru buyutmus ben gormediydim :)
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
ümmet abi bizim deer_152 özgürün yanına gelmişti ilk yardım kursundan verilen çantaları volkanın dükkanından(bakırköyde) almaya giderken ümmet abinin orda olduğunu ögrendim ama ben gittiğimde ümmet abi çıkmıştı sağlık olsun
paylaşımın ve resimler için saol
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ümmetabiye dur durak yok yakalayanlar cekiyor fotoyu erol abi sansına küs baska zaman artık

paylasım için teşekkürler
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
çok teşekkürler Dişi...İkiniz de çok güzel çıkmışsınız.Bodrum'dan sevgilerimizi yolluyoruz:cat: :rendeer:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ümmet abiye pempe yakışmamış :p
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
1,077
ümmet abiye cinyus küçük gelmiş :mrgreen:

dishy fotoğraflarda pempeleşmiş :queen:

güzel fotolar
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
401
heeyt be ümmet abim benim memlekete gitmiş.abi neresi orası yaw?çallı mı?kalekapısımı?güllük mü?bende gelicem dishy!artık benide karşılarsın olmazmı?
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
ne güzel gezmek... Fotoğraflar çok güzel.. Keyfli zaman geçirdiğiniz yüzünüzden bellii...
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
abi pembe pembe ne güzel yakışmış Cygnus:mrgreen: Bu arada yeni motorada etiketleri doldurmaya başlamışsın:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
vaybe babamız ortalığı yakmış pembe motoruyla sen istanbula dönde sana
bir nazarlık takim:p :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst