- Katılım
- 4 Şub 2006
- Mesajlar
- 1,357
Aman dostum ne yaptın ! Motor dikken benzini fazla alırsan, viraja yatınca ne olacak dersinTahliye deliği ve borusu aracılığıyla yine fazla benzini atacak... Üstelik benzin tahliye borusunun çıkışı arka lastiğin hemen sağ önüne denk geliyor ! Virajda arka lastiğe bir de benzin bulaştırırsan... Al belayı git kadıya !
Hiç de öyle birşey olmaz.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:13 ----------
Ama şimdi anlıyorum ki motoru dikleyelim daha fazla benzin alsın olayı sanırım artık eski motorlar için geçerli.
http://www.ehow.com/how_4595978_fill-motorcycle-gas-tanks.html
Ben inmiyordum motordan çünkü Shell'dekiler nedenini sorunca cevap veremiyorlardı.Burayı okumasam da hala devam edecektim.