- Katılım
- 14 Ara 2008
- Mesajlar
- 817
bencede güzel bişey yanlız benim motorun birinde arka ayaklık yok ve arka ayaklık olmadan motor nasıl tam ortalı durcak? pompacı arkadaş motoru tutup hemde benzinmi koycak ? hadi ikisinide yaptı ve düşürdü bunun sorumlusu kim olcak ben emanet etmem motorumu kimseye kusura bakmasınlar.ya olayı daha profesyonel hale getircekler yada o iş yaş .