- Konu Yazar
- #1
Merhaba, motorumu sıfır almıştım ve ilk aldığımda yokuş çıkarken gazı yememeye başladığında çatırdama sesleri geliyordu ve titreşime benzer ses çıkıyordu, vitesi ufaltınca geçiyordu yaklaşık 9.000 km yol yaptım ve o ses dünden beri hep geliyor ama gazı kesince gidiyor.
acaba subaplardan mıdır yoksa daha ciddi birşey midir?
ustalara güvenmiyorum, sorunu bilip gidersem en azından sırıtmız sağlam olur.
teşekkürler.
acaba subaplardan mıdır yoksa daha ciddi birşey midir?
ustalara güvenmiyorum, sorunu bilip gidersem en azından sırıtmız sağlam olur.
teşekkürler.