düşmeyen motorcu yoktur. henüz düşmemiş motorcu vardır. dert etme ve kendine olan güvenini yitirme derim ben...
çatal konusuna gelince, sana bir şey olsaydı daha mı iyi olurdu. boşver, sağlığın yerinde olsun da çalışıp yeniden yaparsın. sağlıktan önemli değil
( bunu bu yaz 2 büyük kaza ve 1500ytl masraf yapan birisi olarak yazdım )