Motordan düştüm

Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
çok geçmiş olsun arkadaşım. gidon'a tornacı baktırabilirsin arkadaşlarda yazmışzaten ama önce servise bigöstermende fayda var.
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
bende 10 yıldır kullanıyorum ama 2008 yılında 3 kere düştüm olur böyle şeyler dikkatli olmak lazım ben bu işi çözdüm demek olmuyor türkiye yollarında hergün yeni bir tecrübe ögrenmeyle bitiremedim ...sana cook geçmiş olsun allah beterinden korosun
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
228
Geçmiş olsun, düşen bir motosiklet sürücüsü olarak aramıza hoşgeldin.
Mevlam beterinden korusun.
 
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
572
cok geçmis olsun.Benimde aynı olay basımdan gectı ama sanırım ben bıraz sanslıyım son anda kurtardım.ama o korku yettide arttı bile.Tekrar gecmıs olsun.
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
küçük kazaların faydaları çok büyük olur inan buna , ileride başına gelebilecek daha büyük kazalardan bu tecrübe koruyacaktır . geçmiş olsun. .:rendeer:
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Geçmiş olsun arkadaşım. Fren yaparken ne sadece arka nede sadece ön fren yapılır her ikisi orantılı olarak aynı anda kullanılır..Aman dikkatli ol motosikletindeki problemide servise götürüp hallediver.:)
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
435
geçmiş olsun kardeşim sana biişey olmasında gerisi önemli değil son kazan olur inşallah
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
düşmeyen motorcu yoktur. henüz düşmemiş motorcu vardır. dert etme ve kendine olan güvenini yitirme derim ben...
çatal konusuna gelince, sana bir şey olsaydı daha mı iyi olurdu. boşver, sağlığın yerinde olsun da çalışıp yeniden yaparsın. sağlıktan önemli değil

( bunu bu yaz 2 büyük kaza ve 1500ytl masraf yapan birisi olarak yazdım )
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
29
çok teşekkür ederim arkadaşlar.motoru kısa zamanda servise göstereceğim.garantili olduğu için tornacı vs.yerlere götürmek doğru olmaz heralde
 
Katılım
14 Eki 2008
Mesajlar
56
geçmiş olsun motorun hallolur abi inşallah ilk ve son düşüşün olur (senin ve hepimizin) düşmeyen arkadaşlarda inşallah düzşmezler
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
585
geçmiş olsun... bazen gidonda olan hafif yamukluk da buna sebep olabiliyor.. yani çatalında hiç yamukluk olmuyor ama senin gidonun eger dikkatle bakmazsan fark edemeyeceğin şekilde yamuluyor.. bu yamukluk yüzünden sen gidonu düz tuttuğunda aslında tekeri başka yöne doğrultuyor oluyorsun..çatalsa eğer düzelir ama gidonsa yenisini al...
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
106
Geçmiş olsun. Benim de motorla ilk kazam benzer bir şekilde çok dik bir yokuştan yağmur sonrası inerken ön frene asılmamla olmuştu. Acemilik dönemimdi, arka fren denen şeyden haberim bile yoktu.:mrgreen: Sen en azından önce arkayı denemişsin.
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
102
geçmiş olsun....ne demişler ilk kazanı yapana kadar iyi bir motorcu değilsindir mi öle bişe işte anla...Allah tekrarından saklasın ne diyim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst