Geçmiş olsun. Ben rüzgarın etkisini azaltmak için dirsekleri biraz daha kırarak öne eğilip hedef küçültüyorum. Gidonu iyice gevşek tutmaya çalışıyorum. Kötü sonuçlar doğurabilecek bir olay. Hiç bir şey olmasa da sürüş zevkini rezil eder. Köprü geçişi, uzun yol yapmadan önce rüzgar durumuna da bakmak lazım.
Keyif vermeyeceği için, sırf rüzgar var diye dolaşmaya çıkmadığım zamanlar var.
Yoğun yağmurda bile çok keyif aldığım zamanlar oldu ama, rüzgâr can sıkıyor.