Motorda seyir halinde iken ters rüzgar yemek

Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Bu dehşet verici durum dün başıma geldi. Hava rüzgarlı eyvallah fakat seyir halinde iken sanki ön tekeri birisi alttan yana doğru asılıyormuş gibi vuran rüzgarı da ilk defa deneyimlemiş oluyorum. Hani düşmeme ramak kaldı desem yalan olmaz.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,028
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
İstanbul'a boğaz köprülerine viyadüklere bekleriz :) (Yalan olmasın, Söke Bafa arası düzlükte de zaman zaman yandan çok pis eser oynarsın şeridin içinde... Scooter'la hanım arkada düz gidebilmek için viraj döner gibi sağlam kontra vererek gitmiştim zamanında, araya ağaç araç falan girince hemen düzeltmek gerekiyordu, çok eğlenceli(!) idi vesselam.)
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Senin oralar bol rüzgarli olur,ama istanbul köprüsündeki rüzgari yemeyen bilemez.

Motor+ben+artçi+yük toplam 350kg yakin halde ruzgardan savrulmuştum.
 

yec

Katılım
20 Tem 2020
Mesajlar
1,039
Motosikleti
Joymax Z+ 250
Ben de Çanakkale'ye rüzgarlı diyorum.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
2.köprü 4 sene önce en sağ şeritten en sola bir geçişim var motorun üstünde en çaresiz kaldığım zamanlardan biriydi bildiğin sanki biri kontrolü eline aldı beni en sağdan sola fırlattı Allah dan hızlı gelen araç yoktu.

Normalde otobüsleri perdeleme yaparım ama yaz günü sıcacık hava köprü üstünde fırtına vardı..
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,545
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Geçmiş olsun. Ben rüzgarın etkisini azaltmak için dirsekleri biraz daha kırarak öne eğilip hedef küçültüyorum. Gidonu iyice gevşek tutmaya çalışıyorum. Kötü sonuçlar doğurabilecek bir olay. Hiç bir şey olmasa da sürüş zevkini rezil eder. Köprü geçişi, uzun yol yapmadan önce rüzgar durumuna da bakmak lazım.
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
1,657
Motosikleti
V-Strom L4 Youtube&Insta: Dengeliyorum
Geçmiş olsun. Ben rüzgarın etkisini azaltmak için dirsekleri biraz daha kırarak öne eğilip hedef küçültüyorum. Gidonu iyice gevşek tutmaya çalışıyorum. Kötü sonuçlar doğurabilecek bir olay. Hiç bir şey olmasa da sürüş zevkini rezil eder. Köprü geçişi, uzun yol yapmadan önce rüzgar durumuna da bakmak lazım.

Keyif vermeyeceği için, sırf rüzgar var diye dolaşmaya çıkmadığım zamanlar var.
Yoğun yağmurda bile çok keyif aldığım zamanlar oldu ama, rüzgâr can sıkıyor.
 
Katılım
8 Ağu 2020
Mesajlar
286
Keyif vermeyeceği için, sırf rüzgar var diye dolaşmaya çıkmadığım zamanlar var.
Yoğun yağmurda bile çok keyif aldığım zamanlar oldu ama, rüzgâr can sıkıyor.

Kesinlikle öyle. Getirde çalışıyorum. Havanın güzel olup rüzgarlı olduğu zamanlar, sağanak yağmurda çalışmaktan daha çok ızdırap oluyor. Takıcaksın 1 adet kulaklık pinlock vizör kapalı şarkın çalıyor ekipmanların tam kaska vuran yağmur sesi falan üff canım çekti ya :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst