Yediğin ,içtiğin,sıçtığından vergi alan devlet ötv yi neden kessin ki? az mantık ?Bunları mahalle kasabının dedikodusun dan mı duyuyorsunuz ne yapıyorsunuz.Yahu motosiklet ile ilgili arka çantalara vergi geliyordan sonra ,bu devlet ötv yi kaldırırmı hangi havayı soluyorsunuz.Türkiyede yaşamak bile vergiye tabi, bazılarınız sırf senelik 100 lira vergi veriyoruz süper kafasında.Silkelenin şöyle bir yazayım aklıma gelen 100 çeşit vergiyi,Gider, gelir ,atık su, kaçak elektirik ,sayaç bedeli ,kdv ,kaldırım bedeli ,işgaliye zartı zurtu sayayımmı daha bariz 100 çeşit sayarım şu an .