Motorda ötv indirimi yada kalkması söz konusuymuş

Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
18
Arkadaş böyle şeyler duydum bir kaç deda sağdan soldan doğruluğunu araştıramadım gerçekten böyle birşey var mı 2015 için bana kalırsa hayal etmek bile yalan bu zamanlarda da gene de bir umut size sormak ?
 
Katılım
6 Şub 2014
Mesajlar
346
Yüzde 70 zam yapacaklardır. Yapacakları zammı yüzde 70'ten yüzde 50'ye düşürdülerse ondan bahsediyorlardır.
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
981
Bu ekonomik göstergelerle mümkün değil.
Arabaya yüzde 7 daha arttıracaklar. Motora daha sıra gelmedi ama eli kulağında.
Ciddi kriz var, dillendirmeye cesaret edebilen yok.
İthalat tavan yapmış durumda, üretim zayıf. heryer suriyeli. Neyin indirimi
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Yediğin ,içtiğin,sıçtığından vergi alan devlet ötv yi neden kessin ki? az mantık ?Bunları mahalle kasabının dedikodusun dan mı duyuyorsunuz ne yapıyorsunuz.Yahu motosiklet ile ilgili arka çantalara vergi geliyordan sonra ,bu devlet ötv yi kaldırırmı hangi havayı soluyorsunuz.Türkiyede yaşamak bile vergiye tabi, bazılarınız sırf senelik 100 lira vergi veriyoruz süper kafasında.Silkelenin şöyle bir yazayım aklıma gelen 100 çeşit vergiyi,Gider, gelir ,atık su, kaçak elektirik ,sayaç bedeli ,kdv ,kaldırım bedeli ,işgaliye zartı zurtu sayayımmı daha bariz 100 çeşit sayarım şu an .
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
Arkadaşım yasin kaç bilmiyorum ama kac olursa olsun biraz hesap kitap yapin. Koyun olmayin.her soylenene aldanmayin. Dolar olmus 2.27 , dış borc tavan yapmis. Devlette kurus para kalmamis hic otv kalkarmi diye sorgulaman lazim. Acin gozlerinizi koyun olmayin
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
18
Aynen katılıyorum buna inanmak hayal bile edilemicek kadar uzak türkiyede ulan bir yandan ingilterede ki polonyadaki motor araba fiyatlarına bakıyorum birde türkiyeye. Tr de ki en pahalı motorlardan olan bmw s1000rr 25 bine buldum polonyada r6 gsxr desen 3 bin tl ile 15 bin tl arası ulan adalet mi be
 
Katılım
21 Eyl 2014
Mesajlar
109
Ben askerdeyken hep askerlik kisalacakmis diye duyuyorduk. Bi geldim 167 gun olan kisa donem 180 gune cikmis. Artik siz hesap edin otv nin durumunu :)
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
612
Arkadaş böyle şeyler duydum bir kaç deda sağdan soldan doğruluğunu araştıramadım gerçekten böyle birşey var mı 2015 için bana kalırsa hayal etmek bile yalan bu zamanlarda da gene de bir umut size sormak ?

bu günün konjonktüründe çok iyi niyetli bir beklenti.
konjonktürden kastım; 2014 bütçesi suriyeliler (şimdilik resmi açıklama 4,5 milyar dolar -afad açıkladı, ki gerçekte bunun iki katıdır bence, uluslararası yardımı da reddediyoruz nedense) ayrıca bir de savaş tehdidi var, dolayısıyla son aylarda sürekli açık veriyor.
ayrıca son derece yanlış ekonomik politikalar izleniyor ki, açığın kısa sürede toparlanması da pek mümkün görünmüyor.
bu da 2015 yılında hemen hemen tüm vergilerde artış demektir.

diğer taraftan kamu harcamalarında patlama var.
malum nisanda seçim var yeni yılın bütçesine bir sürü araba eklemişler (audi a6, audi a8 vs bol bol yeni araç var).

şöyle düşünün para toplamak için maliyeti 5 lira olan yeni kimlik belgesini devlet bize 18 liraya satacak. aralıkta satmaya başlayacaklar yeni kimlikleri. bu ara dikkat edin trafik polisleri bile ceza kesmek için fazla mesai yapıyorlar ki yanlış hesap sebebiyle oluşan açık biraz olsun kapansın.

velhasılı kelam; %100 artmasın da bu haline dua edin bence.
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
hepiniz yalan söylüyorsunuz, ekonomi çok iyiye gidiye.

ödediğiniz sağlık aktkı payları da yükseldi. ama nasıl olsa anlamayalım diye eczanede, efendime söyliyim bordroda falan kesiyorlar. 8 yıldır 50 liralık benzin alan adamız :)
 
Katılım
15 Nis 2014
Mesajlar
197
Arkadaş böyle şeyler duydum bir kaç deda sağdan soldan doğruluğunu araştıramadım gerçekten böyle birşey var mı 2015 için bana kalırsa hayal etmek bile yalan bu zamanlarda da gene de bir umut size sormak ?

Kendi kendimize "devlet bunu neden yapsın ?" diye sorduğumuzda, mantıklı bir cevap bulabiliyor muyuz ?
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
2zrdob6.jpg
 
Katılım
1 Eyl 2014
Mesajlar
537
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu memlekette her 6 ayda bir
-askerlik kisalir /bedelli askerlik cikar
-vergiler azalir/vergi-ceza affi gelir

verginin azalmasi konusundaki genel umutsuzluk bile basli basina bir durum!!!
kazaen azalsa kalp krizi gecirecek cok kisi var gibi…:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
dedikodu motosiklet tutkunları mı ne diye bir saçma siteden çıkmış, oda aslı yok çünkü haberde motosiklet ile ilgili federasyon başkanı mı ne dile getiriyor böyle olsa iyi olur gibisinden. ama emin ol kimsenin miklediği yok. Ayrıca haberin içerisinde kaş yapayım derken aptal saptal şeylerde geçiyor. 300 cc altında motorların otobanda olmasını bizde desteklemiyoruz gibi. ciddiye almayın yani. hükümet götündeki donu almaya bakıyor ne indirimi.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Kaşıkla veren kepçeyle alır. Asıl korkutucu olan benzine 2 günde 18 kuruş indirim gelmesi.. Bikaç sene öncesine kadar 250 segmenti motorları 8000 lira civarından satılıyordu. Şimdi 13.000 e kadar çıktı. Hic umudum yok ama el atması lazım artık. Yoksa sıfır motor satışı hızla düşecek.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
Sene 2011 aylardan mayıs. Ilk gelen Cbr 250 lerden birini plaka teslim 8500 e aldım.
O zaman dan bu yana maaşıma %20 zam gelmedi.

Alım gücümüzü siz hesaplayın.

Ben de sürekli 20 liralık benzin alanlardanım.
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
3,557
Sene 2011 aylardan mayıs. Ilk gelen Cbr 250 lerden birini plaka teslim 8500 e aldım.
O zaman dan bu yana maaşıma %20 zam gelmedi.

Alım gücümüzü siz hesaplayın.

Ben de sürekli 20 liralık benzin alanlardanım.

Temele sormuslar benzine gelen son zamlar hakkinda ne dusunuyorsunuz diye, temel beni ilgilendirmez daa ben hep 10 liralik benzin aliyorum demis :queen:
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
981
Sene 2011 aylardan mayıs. Ilk gelen Cbr 250 lerden birini plaka teslim 8500 e aldım.
O zaman dan bu yana maaşıma %20 zam gelmedi.

Alım gücümüzü siz hesaplayın.

Ben de sürekli 20 liralık benzin alanlardanım.
Cbr nin fiyatı yüzde 50 den fazla artmış maalesef. Neredeyse yüzde 60

Sorarsan enflasyon yüzde 9 derler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst