- Katılım
- 30 Eki 2006
- Mesajlar
- 1,220
sahibi sana kore malı dedi anladığım kadarıyla.eğer çin sitemiyorsan keeway süper shadow250 öeririm.yanlış hatırlamıyorsam macar malı olması lazım
Buyrun gizli bir çinli daha kee way
sahibi sana kore malı dedi anladığım kadarıyla.eğer çin sitemiyorsan keeway süper shadow250 öeririm.yanlış hatırlamıyorsam macar malı olması lazım
slm arkadaşlar genelde b çin modellerının çoğunda var buda motorun kraklarında balans var buda yüksek devirlerde vıbrasyon yaratıyor buda rahatsız edıyor adamı:queen: MOTORCU HAKAN
anlamadım bir daha anlatsana :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
anlamadım bir daha anlatsana :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ön büyültülüt veya arka ufaltılır , bu sadece aynı devirde daha yüksek hız yapacağın için orta hızlarda orta devirlerde titreşimi hissettirmez :wiinkk:Dişli değişimiyle titreşimi azaltılabilir.Ama büyülterek mi küçülterek mi onu bilemem.
Deßriyajdan Veya TakozLardandır ßüyük ihtimaLLe.
deßriyaj kirLenmiş,
Takoz iSe Ya Gevşemiş Yada çatLamış oLaßiLir.
Trabzon havasını öğrenmiş olursun![]()
selülit mibu arada aldım motoru arkadaşlar
![]()