- Katılım
- 28 Ara 2009
- Mesajlar
- 1,963
Dişliyi 100 ccde değiştirmek mantıklı değil. 100 ukh (mondial Cup) ön dişliyi 1 diş büyüttüm motor un hızı düştü. Yemiyor yani. Ön dişliyi orjinal yapıp arkayı 1 diş büyüttüm 10 km hız arttı. Küçük ccde dişliyi büyütmek hızı arttırabiliyor. He devrin yükkselir yakıtın artar. İkisinden birini seç. Senin motorunda ağır biraz galiba. Büyütmeyi dene arkayı.arkadaşlar iyi forumlar....
bende motorun hızını biraz arttırmak istiyorum...motorum dd100 regal raptor...şu anda hiç zorlanmadan 60 yapıyor tabiki çok az
ben 70-80 civarı yapsın istiyorum...abartmak istemiyorum ama 50-60 da çok az geliyor...torkunun iyi olduğu kanaatindeyim zira bazen
4.viteste dahi kalkıyorum(bilmiyorum bu her motorda olan bir şeymi)2 kişi bile 2.viteste rahatça kalkıyorum...fatih(fat280)ön dişliyi
değiştir abi demişti...başka fikri yada farklı bakış olan varmı...yani birazda yakıt tasarrufu ederim gibi geldi...
---------- Post added at 00:47 ---------- Previous post was at 00:43 ----------
Rampa aşşağı yapılan hız zaten hız değildir. Düzde yapılan yazılır herzaman. Nazar deymesin yinede.bendeki titan 3 te 105,4 te 130 a yakın 5 te 150 kusurlara çıkıyor kesiciye girmeden. Düzde yaptığı hızı yazarsam nazar değerön orjinal 15 diş, arka 41 diş.