Uzaylıda olsa insan insandır, helal olsun artçısı kız idi tutup çekiştirmesi filan hakaret.. çeneye yumruk denemesi muşmula pzveng.. ilk anda insan kabahati yokken yahut farkında değilken benim başıma gelirse deyip, envayi çeşit hareket canlandırması yapıyor, soğuk/serin kanlı olmak lazım, bela-i deff Ya Allah ıstıfıl uzak olsunlar..
Motorcu harbi delikanlı sağlam çıkmış, ve " sen benim çapım değilsin " deyip ossrugunu kesip, etkisiz kılmış, video için teşekkürler.
Klasik yol tartışması sen haksızsın, ben haklıyım, ossruk hergün karşılaşabileceğimiz türden..
Başlık olmamış, " saldırmaya teşebüs edip itn gtne girmiş" dense daha yerinde olurdu, dayak yese idi direkt öte tarafa giderdi muhakkak çocuk boş değilmiş bravo billah.