Esenyurt taki Dayak yiyeni tebrik ettim.
Motorlular iki kişi olduğu için Sopayı ikiye böldü verdi ellerine

)
Sene 2010 falan , o zamanlar Yakın Dövüş dersleri alıyorum. Gurupta birisi var , Kavga çıkarmak için sürekli arayış içinde .. Oğlum usludur-akıllı ol vs.. yok yok.. Bu Vatandaş bir gün Trafikte Kamyoncu bir dayı ile tartışıyor , Kavga edip illaki kendini gösterecek ya , İniyor arabadan Koşuyor Kamyoncuya dalmaya , kamyoncuda üflesen uçacak yani sonuç belli.. Kamyoncu Camı indiriyor , Bizim Vatandaş daha kamyonun kapı eşiğine ayağını attığında Kafaya Levye yi yiyor

) ee Oğlum sana demedikmi Uslu dur diye !!