motorcuya saldırdı dayak yedi

Katılım
28 Ağu 2015
Mesajlar
1,234
Motosikleti
DUKE 250
Esenyurt taki Dayak yiyeni tebrik ettim.

Motorlular iki kişi olduğu için Sopayı ikiye böldü verdi ellerine :))

Sene 2010 falan , o zamanlar Yakın Dövüş dersleri alıyorum. Gurupta birisi var , Kavga çıkarmak için sürekli arayış içinde .. Oğlum usludur-akıllı ol vs.. yok yok.. Bu Vatandaş bir gün Trafikte Kamyoncu bir dayı ile tartışıyor , Kavga edip illaki kendini gösterecek ya , İniyor arabadan Koşuyor Kamyoncuya dalmaya , kamyoncuda üflesen uçacak yani sonuç belli.. Kamyoncu Camı indiriyor , Bizim Vatandaş daha kamyonun kapı eşiğine ayağını attığında Kafaya Levye yi yiyor :)) ee Oğlum sana demedikmi Uslu dur diye !!

222776f89842c19dc27edeeb881ab409.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst