Motorculuğu bırakıyorum:))

Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Bundan sonra motosiklet kullanmayı bırakıyorum.
Bakın kimler motorcu olmuş:queen:
http://webvideohaber.hurriyet.com.tr/Komikler/maymun_28112009_1154_flv.jpg");hm.write("video");</script>
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
maymunun bile motoru var yaa, çok ezik hissettim kendimi şimdi :mrgreen:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Eğleniyor eğlendiriyor denmiş:pale: eğlendirdiği doğruda boynuna takılı o zincirle kendisinin eğlendiği tartışılır:pale:
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
hmmm.... tehlikeli sürüyor ve trafiğe açık yerde hız yapıyor... ehliyeti de yok :) burada olsa 2000 tl den aşağı ceza yazmazlar :)
 
Katılım
7 Kas 2007
Mesajlar
116
çoğu motorcudan daha dikkatli gibi hayvan yola cıkmadan sağına soluna bakıyor :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
456
1 yıldır motor alıcam deyip de alamadığım için maymun oldum diyordum........

meğerse maymun kadar olamamışım... moral=-1500 :salut:::crying::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst