- Katılım
- 12 Ağu 2015
- Mesajlar
- 2,367
Soğuk havarlar da uzun yolda kamyonları rüzgar kesici olarak kullanma (iş görür)
Soğuk havarlar da uzun yolda kamyonları sollarken egzoz ve motordan gelen sıcak havanın ısıtmasını beklemek, yavaş sollamak (iş görür)
Göğüse gazete koymak (iş görür)
Vizör içini traş köpüğü ile silmek (Jel etkili değil) (iş görür)
Plastik cerrah eldiveni giymek (rüzgarı keser, elleriniz terden kabarır iş görür)
Pantolon altına çöp poşeti giymek (rüzgarı keser iş görür)
Motor çok sıcak diye 2-3 dk stop etmemek (Fan açmadıkça yapmam)
Motor çok soğuk diye 2-3 dk rölantide bekletmek (Üzerine binip o 2 dakikayı giderek kullanmayı tercih ederim)
Arka tekere zincir takan gördüm
Depo bitmeden benzin al diyen tiplemeler (Dipteki pisliği çekermiş
)
Arka fren kullananlara acemi gözüyle bakanlar.
Soğuk yolculuklarda molada çay-sigara içerek ısındığını söylemek.. (Çok denedim ama ben ısınamıyorum bana göre fos..)
Viraja girince içe değil motor düşmesin diye dışa yatmaya çalışan tipler. (Genelde acemi artçılar da görülür)
Kat kat giyimliyken soyunmaya üşenip dinlenme tesisinde wc ye gidip klozet bulamamak, yer tuvaletine dizlik ve montla oturmaya çalışıp rezil olmak.
Çıkıp soyunup tekrar girmek
Soğuk havada yavaş gidersen donarsın, hızlı git üşüme diyen tipler.
6. viteste motor çok yakar diye 5 ten sonrası bilmeyenler.
Yıl 2016 halen gündüz vakti farın yanıyor, söndür diye uyaran tipler.
400km gidince zincir yağsız kaldı deyip motoru yan yatırıp zincir yağlamaya çalışan ablalar.. Çok gülmüştüm buna
Neyse herkese günaydın..
Soğuk havarlar da uzun yolda kamyonları sollarken egzoz ve motordan gelen sıcak havanın ısıtmasını beklemek, yavaş sollamak (iş görür)
Göğüse gazete koymak (iş görür)
Vizör içini traş köpüğü ile silmek (Jel etkili değil) (iş görür)
Plastik cerrah eldiveni giymek (rüzgarı keser, elleriniz terden kabarır iş görür)
Pantolon altına çöp poşeti giymek (rüzgarı keser iş görür)
Motor çok sıcak diye 2-3 dk stop etmemek (Fan açmadıkça yapmam)
Motor çok soğuk diye 2-3 dk rölantide bekletmek (Üzerine binip o 2 dakikayı giderek kullanmayı tercih ederim)
Arka tekere zincir takan gördüm
Depo bitmeden benzin al diyen tiplemeler (Dipteki pisliği çekermiş
Arka fren kullananlara acemi gözüyle bakanlar.
Soğuk yolculuklarda molada çay-sigara içerek ısındığını söylemek.. (Çok denedim ama ben ısınamıyorum bana göre fos..)
Viraja girince içe değil motor düşmesin diye dışa yatmaya çalışan tipler. (Genelde acemi artçılar da görülür)
Kat kat giyimliyken soyunmaya üşenip dinlenme tesisinde wc ye gidip klozet bulamamak, yer tuvaletine dizlik ve montla oturmaya çalışıp rezil olmak.
Çıkıp soyunup tekrar girmek
Soğuk havada yavaş gidersen donarsın, hızlı git üşüme diyen tipler.
6. viteste motor çok yakar diye 5 ten sonrası bilmeyenler.
Yıl 2016 halen gündüz vakti farın yanıyor, söndür diye uyaran tipler.
400km gidince zincir yağsız kaldı deyip motoru yan yatırıp zincir yağlamaya çalışan ablalar.. Çok gülmüştüm buna
Neyse herkese günaydın..