Motorcuların gücünü gösterin!

Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
Son tarih 1 Ağustos!

Arkadaşlar eski bir üye olarak sürekli şikayet ettiğimiz konu birbirimize olan desteğimizin az olması. Motorcuların sesini yeterince duyuramamamız.
Sizden bir konuda yardım istiyorum. Bu sayede motorcuları herkes duyacak :)

Kanyon'da özgürlüğü fotoğrafla adlı yarışmaya katıldım.
Eski bir üye olarak motoru almak istiyorum. Helikopter turu önemli değil :)
Elini oynatmadan 160 oy olan arkadaşalarım var.
Sizden isteğim binlerce üyesi olan bu siteden 200 kadar oy alabilmek.
Bu yeterli olabilir mi bilmiyorum ama zor bir oy verme süreci ile uğraşabilecek tahminimce taş çatlasa bu kadar motorcu çıkar.
Keşke beni utandırsanız ve 1000 tane oy alsam.
Eğer kazanırsam motosiklet.net in ve motorcuların kesinlikle adı geçecek ve reklamı olacaktır.

http://www.facebook.com/pages/Kanyon-da/293546411403?v=app_7146470109

1) Facebook açtıntan sonra ekteki linke tıklayın
2) KAnyon'da sayfasını beğendikten sonra resme tıklayın
3) Bağlantı uyarısını kabul edin
4) yarışmaya katılmak için kaydolun sayfasında kayıt olun (isimler mailler gerçek olmak zorunda değil)
5) Oy ver e tıklayın
6) JAWS KANYON'da adlı fotoğrafa (Murat DinçeL) oy verin.Şu anda 5. sayfadayım.
7) Beğenmezseniz vermeyebilirsiniz :)

Şimdiden teşekkürler.
Gösterin motorcuların gücünü!!!!



http://www.facebook.com/pages/Kanyon-da/293546411403?v=app_7146470109

1) Facebook açtıntan sonra yukarıdaki linke tıklayın
photocontest1m.jpg


2) KAnyon'da sayfasını beğendikten sonra resme tıklayın
photocontest2.jpg


3) Bağlantı uyarısını kabul edin
photocontest3.jpg


4) yarışmaya katılmak için kaydolun sayfasında kayıt olun (isimler mailler gerçek olmak zorunda değil)
photocontest4.jpg


5) Oy ver e tıklayın
photocontest5.jpg


6) JAWS KANYON'da adlı fotoğrafa (Murat DinçeL) oy verin.Şu anda 5. sayfadayım.
photocontest6.jpg



7) Beğenmezseniz vermeyebilirsiniz :)
photocontest7.jpg
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Motorcu delidir ne yapsa yeridir.
Murrat çok ilginç bir çalışma yapmışsın, sen git Kanyon'da soyun poz ver, alemsin :)
1 oy benden aldın hadi başarılar.


1279091697.jpg
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
1,639
sana 3 oyda benden oy verecekler ben dahil, myhammer,florance kırmazlarsa tabi
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
hahahahaaaa... valla fotoğraf süpermiş :))
ayrıca üyelik tarihinizde süpermiş;Üyelik tarihi: 18-12-03 epeyce eski :)
hemen oyumu kullanayım...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:07 ----------

oyumu kullandım;''atekcan'' adına kayıtlı :)
 
Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
Oy verenlere teşekkürler.
Herkes bir tur binmek istiyor ama valla o konuda ne kadar söz verebilirim bilemem :)
Ama hani kazanan bir yerde açıklama yapacak olursa motosiklet.net in desteği büyük diye söylerim artık :)
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Oy verenlere teşekkürler.
Herkes bir tur binmek istiyor ama valla o konuda ne kadar söz verebilirim bilemem :)
Ama hani kazanan bir yerde açıklama yapacak olursa motosiklet.net in desteği büyük diye söylerim artık :)

Murat motoru kazanırsan, haftada 1 gun MT'ye tahsis edilecek ona göre ;)
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
biz motorcular kuvvetli adamlarızdır

98329688.jpg
 
Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
biz motorcular kuvvetli adamlarızdır
Valla sandalye kaldırmak kolay oy vermek zor.
Hani kaç oy oldu daha? :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:03 ----------

Murat motoru kazanırsan, haftada 1 gun MT'ye tahsis edilecek ona göre ;)

Valla motor için ne derler bilirsin Erhan :) Söyletme bana.
Ama tabiki buluşmalardan birine gelir oy verenleri sırayla arkamda bir süre gezdirebilirim :)
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
1,639
tamam işte kaç oy olduysa yaz bilelim olmadı facedeki listeyide davet ederiz kendi adıma tabi :cat:
 
Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
çok hayalperestmişim:)
100 oy çıkar en fazla demiştim 10 oy çıkmadı :)
Oy verenlere teşekkürler. 1 oy 1 oydur :)
 
Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
Sağol teror kardeş.
Yalnız anlamadığım hala abuk subuk sorulara dünya kadar cevap veren çıkmasına karşın (tamam bu da abuk subuk sayılır :) ) ama böyle önemli bir konuya 3-5 kişi bakıyor.
Sinir bir durum.

Ya şu sitede sorulara cevaplar bölümü açın.
Her üyenin sorduğu standart soruların cevapları olsun.
1000 defa aynı sorular sorulmasın:
1) küçük motorla mı başlıyayım yoksa 1000 lik bir motorlar mı?
2) Kask takmam gerekiyor mu? Korumasız binsem ne olur?
3) Eğitim şart mı? zamanla öğrensek olmuyor mu?
4) Motor aldım. Siz bu motorla en çok kaç yaptınız?
5) vs, vs:)
Hadi ya 2 tıklayın da oy alalım.
Bakın oy veren olmaz ve kazanırsam o zaman motosiklet.net den destek alamadım diye anti reklam yaparım :p
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
378
hadi bakam bir oyda ben attım. maksat motorculuk olsun :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst