- Katılım
- 18 Ara 2003
- Mesajlar
- 925
- Konu Yazar
- #1
Son tarih 1 Ağustos!
Arkadaşlar eski bir üye olarak sürekli şikayet ettiğimiz konu birbirimize olan desteğimizin az olması. Motorcuların sesini yeterince duyuramamamız.
Sizden bir konuda yardım istiyorum. Bu sayede motorcuları herkes duyacak
Kanyon'da özgürlüğü fotoğrafla adlı yarışmaya katıldım.
Eski bir üye olarak motoru almak istiyorum. Helikopter turu önemli değil
Elini oynatmadan 160 oy olan arkadaşalarım var.
Sizden isteğim binlerce üyesi olan bu siteden 200 kadar oy alabilmek.
Bu yeterli olabilir mi bilmiyorum ama zor bir oy verme süreci ile uğraşabilecek tahminimce taş çatlasa bu kadar motorcu çıkar.
Keşke beni utandırsanız ve 1000 tane oy alsam.
Eğer kazanırsam motosiklet.net in ve motorcuların kesinlikle adı geçecek ve reklamı olacaktır.
http://www.facebook.com/pages/Kanyon-da/293546411403?v=app_7146470109
1) Facebook açtıntan sonra ekteki linke tıklayın
2) KAnyon'da sayfasını beğendikten sonra resme tıklayın
3) Bağlantı uyarısını kabul edin
4) yarışmaya katılmak için kaydolun sayfasında kayıt olun (isimler mailler gerçek olmak zorunda değil)
5) Oy ver e tıklayın
6) JAWS KANYON'da adlı fotoğrafa (Murat DinçeL) oy verin.Şu anda 5. sayfadayım.
7) Beğenmezseniz vermeyebilirsiniz
Şimdiden teşekkürler.
Gösterin motorcuların gücünü!!!!
http://www.facebook.com/pages/Kanyon-da/293546411403?v=app_7146470109
1) Facebook açtıntan sonra yukarıdaki linke tıklayın
2) KAnyon'da sayfasını beğendikten sonra resme tıklayın
3) Bağlantı uyarısını kabul edin
4) yarışmaya katılmak için kaydolun sayfasında kayıt olun (isimler mailler gerçek olmak zorunda değil)
5) Oy ver e tıklayın
6) JAWS KANYON'da adlı fotoğrafa (Murat DinçeL) oy verin.Şu anda 5. sayfadayım.
7) Beğenmezseniz vermeyebilirsiniz
Arkadaşlar eski bir üye olarak sürekli şikayet ettiğimiz konu birbirimize olan desteğimizin az olması. Motorcuların sesini yeterince duyuramamamız.
Sizden bir konuda yardım istiyorum. Bu sayede motorcuları herkes duyacak
Kanyon'da özgürlüğü fotoğrafla adlı yarışmaya katıldım.
Eski bir üye olarak motoru almak istiyorum. Helikopter turu önemli değil
Elini oynatmadan 160 oy olan arkadaşalarım var.
Sizden isteğim binlerce üyesi olan bu siteden 200 kadar oy alabilmek.
Bu yeterli olabilir mi bilmiyorum ama zor bir oy verme süreci ile uğraşabilecek tahminimce taş çatlasa bu kadar motorcu çıkar.
Keşke beni utandırsanız ve 1000 tane oy alsam.
Eğer kazanırsam motosiklet.net in ve motorcuların kesinlikle adı geçecek ve reklamı olacaktır.
http://www.facebook.com/pages/Kanyon-da/293546411403?v=app_7146470109
1) Facebook açtıntan sonra ekteki linke tıklayın
2) KAnyon'da sayfasını beğendikten sonra resme tıklayın
3) Bağlantı uyarısını kabul edin
4) yarışmaya katılmak için kaydolun sayfasında kayıt olun (isimler mailler gerçek olmak zorunda değil)
5) Oy ver e tıklayın
6) JAWS KANYON'da adlı fotoğrafa (Murat DinçeL) oy verin.Şu anda 5. sayfadayım.
7) Beğenmezseniz vermeyebilirsiniz
Şimdiden teşekkürler.
Gösterin motorcuların gücünü!!!!
http://www.facebook.com/pages/Kanyon-da/293546411403?v=app_7146470109
1) Facebook açtıntan sonra yukarıdaki linke tıklayın
2) KAnyon'da sayfasını beğendikten sonra resme tıklayın
3) Bağlantı uyarısını kabul edin
4) yarışmaya katılmak için kaydolun sayfasında kayıt olun (isimler mailler gerçek olmak zorunda değil)
5) Oy ver e tıklayın
6) JAWS KANYON'da adlı fotoğrafa (Murat DinçeL) oy verin.Şu anda 5. sayfadayım.
7) Beğenmezseniz vermeyebilirsiniz
Moderatör tarafında düzenlendi: