- Katılım
- 25 Şub 2006
- Mesajlar
- 112
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar, can alıcı ehemmiyete haiz bir anket daha!
motosikletliler en çok hangi takımı tutuyorlar?
Cevabı belli olan bir sorunun anketi neden yapılır ki? Tabii ki herkes gerçekleri görsün diye...
Evet, BEŞİKTAŞ açık ara önde olacak...
Siz hangi takımı tutuyorsunuz?:bounce:
motosikletliler en çok hangi takımı tutuyorlar?
Cevabı belli olan bir sorunun anketi neden yapılır ki? Tabii ki herkes gerçekleri görsün diye...
Evet, BEŞİKTAŞ açık ara önde olacak...
Siz hangi takımı tutuyorsunuz?:bounce: