- Katılım
- 10 Nis 2012
- Mesajlar
- 33
Bir gün bir vatandaş, arabasıyla otostop çeken yaşlı bir amcamızı almıştı. Az ileride kaza yapmışlardı ve amca ölürken sürücü yaralanmıştı. Amcanın ailesi davacı olmuş ve bizim jet hızıyla adalet dağıtan mahkemelerimiz sürücüyü hapis cezası artı hatırı sayılır bir miktar tazminata mahkum etmişlerdi. Mahkeme kararında, arabana almasaydın o adam ölmeyecekti gibi birşeyler gevelemişti.
Normalde çok şüphe çekmeyen herkese yardım etmeye çalışırdım taki bu haberi okuyana kadar. Artık çok zor durumda olanlar hariç kimseyi aracıma almıyorum. Sevap işlemek için başka yollar buluyorum
Normalde çok şüphe çekmeyen herkese yardım etmeye çalışırdım taki bu haberi okuyana kadar. Artık çok zor durumda olanlar hariç kimseyi aracıma almıyorum. Sevap işlemek için başka yollar buluyorum