Motorcu olmak başka bir şey ya

Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
33
Bir gün bir vatandaş, arabasıyla otostop çeken yaşlı bir amcamızı almıştı. Az ileride kaza yapmışlardı ve amca ölürken sürücü yaralanmıştı. Amcanın ailesi davacı olmuş ve bizim jet hızıyla adalet dağıtan mahkemelerimiz sürücüyü hapis cezası artı hatırı sayılır bir miktar tazminata mahkum etmişlerdi. Mahkeme kararında, arabana almasaydın o adam ölmeyecekti gibi birşeyler gevelemişti.

Normalde çok şüphe çekmeyen herkese yardım etmeye çalışırdım taki bu haberi okuyana kadar. Artık çok zor durumda olanlar hariç kimseyi aracıma almıyorum. Sevap işlemek için başka yollar buluyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
On küsür sene önce bir arkadaş "beni 10 dakika ileride bir yere bırakır mısın" dedi, motosikletle.

Ben de "tabii ki, ama aklında olsun, polis görürse ceza yazabilir" dedim. Az ileride polis durdurdu ve ceza kesti ona. "Bana ceza var mı" diye sordum. Polis, "yok ama ya arkadaşının başına bir şey gelse, sorumluluğunu nasıl taşıyacaksın" dedi. Haklıydı adam.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:48 ----------

Bir gün bir vatandaş, arabasıyla otostop çeken yaşlı bir amcamızı almıştı. Az ileride kaza yapmışlardı ve amca ölürken sürücü yaralanmıştı. Amcanın ailesi davacı olmuş ve bizim jet hızıyla adalet dağıtan mahkemelerimiz sürücüyü hapis cezası artı hatırı sayılır bir miktar tazminata mahkum etmişlerdi. Mahkeme kararında, arabana almasaydın o adam ölmeyecekti gibi birşeyler gevelemişti.

Normalde çok şüphe çekmeyen herkese yardım etmeye çalışırdım taki bu haberi okuyana kadar. Artık çok zor durumda olanlar hariç kimseyi aracıma almıyorum. Sevap işlemek için başka yollar buluyorum

Suç arabayı kullananınsa ceza almış olması normal. Sonuçta kimse bile bile intihar eder gibi araba kullanan birinin arabasına binmek istemez. Ama kazada sürücünün suçu yoksa ceza almaması lazım.
 
Katılım
11 Ağu 2016
Mesajlar
313
Motosikleti
Yamaha XT600
Valla ben arkadaşlarımı bile almıyorum kask yoksa işin o boyutu beni daha cok korkutuyor Allah korusun kaza olsa vebalini alamam saygılar...
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Beyler arabasına bindiğiniz adam aslında böyle bişey çıkabilir. tek kişi iken sizi almak için duran üst sınıf ,lüx araçlara ve içinde iyi giyimli kibar kişilere aldanmayın.

böyle bi taktik var. ilerde şurdan birini alacaktım diye araca başkasını alıp silah zoru ile eter ile bayıltıp böbreği aldıktan daha sonra yolun kenarına atarlar. Bi anlık boşluğunuza gelir gözünüz tutar, belaya ayaklarınızla gidersiniz.

otostop-tehlike.jpg
 
Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
829
Ben almamaya çalışıyorum.Silah,bıçak çekebilir.Şu filmlerdeki boyun bölgesine saplanıp bayıltan enjeksiyon (profesyonel katil otostopçu denk gelme olasılığı düşük ama):)belli olmaz.Etkisiz hale getirebilecek birşeyler yapabilir. Bir,iki kere yaşlı birini almıştım sanırım.
Birkaç yaşlı hastam kadın-erkek karışık 65 yaş üstü,seviyorum,şeker kızım bahanesiyle yaklaşmadı değil.
Artık onlarada imtiyaz yok.
Acil durumlar hariç.
 
Katılım
9 Nis 2017
Mesajlar
693
Abilerim ablalarım ben burda ne güzel iyi kalpler mutluluklar çicek böcek den bağsediyordum konu bi anda seri katil filimlerine döndü töbe olsun bida alırsamda binersemde yok bıcaklarlar,yok bayıltırlarsa dòverlerse iğne vurup uyuturlarsa Balıkesirde yasiyorum ben ya new mexico da değil kortum baya 😨😵
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst