- Katılım
- 9 Nis 2017
- Mesajlar
- 693
- Konu Yazar
- #1
Abilerim bu akşam 5 dk önce yaşadığım bir yaşadığın bir olayı sizlere anlatmak istiyorum Balıkesir'de yaylada sinema salonundan çıktım 12 olduğu için minibüs kalmamıştı takside geçmiyordu yarım saat bekledikten sonra otostop çekmeye karar verdim onlarca Araba boş bir şekilde geçtiği halde bana durmadı bir tane Yamaha X MAX 250 süren bir abimiz dayanamadı durdu sağ olsun beni caddeye kadar bırakı verdi Yarın onu adresi verdim dükyanda Pide ısmarlayacağım gerçekten bir kez daha motosiklet sürmdüğüm için motorcu olduğum için gurur duydum Allah kimseyi yolda bırakmasın.
Şuan bunu yolda kulaklıktan konuşarak yazdım gerçekten mutlu oldum.
Şuan bunu yolda kulaklıktan konuşarak yazdım gerçekten mutlu oldum.