Motorcu olmak başka bir şey ya

Katılım
9 Nis 2017
Mesajlar
693
Abilerim bu akşam 5 dk önce yaşadığım bir yaşadığın bir olayı sizlere anlatmak istiyorum Balıkesir'de yaylada sinema salonundan çıktım 12 olduğu için minibüs kalmamıştı takside geçmiyordu yarım saat bekledikten sonra otostop çekmeye karar verdim onlarca Araba boş bir şekilde geçtiği halde bana durmadı bir tane Yamaha X MAX 250 süren bir abimiz dayanamadı durdu sağ olsun beni caddeye kadar bırakı verdi Yarın onu adresi verdim dükyanda Pide ısmarlayacağım gerçekten bir kez daha motosiklet sürmdüğüm için motorcu olduğum için gurur duydum Allah kimseyi yolda bırakmasın.
Şuan bunu yolda kulaklıktan konuşarak yazdım gerçekten mutlu oldum.
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Bende bir gün acilen bir yere gitmem gerekiyordu. Motosikletciye otostop çektim :p baktım grup sürüyorlar. Kırmızı ışıkta durdular. Hemen gittim abi dedim beni yetiştirir misin . Bir dakka dedi kenara çekti kırmızı ışık malum yeşil olcak. Hayırdır dedi :) bize niye soyledin dedi. Baktim motorcusunuz. Hemde grup suruyosunuz ekipman tam bilinclisiniz. bende dedim motor kullanıyorum acilen gitmem lazım ivir zıvır götürdü cidden :) grupla birlikte gittik :p
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Yok Yusuf'um ben kimseyi almam. Benim sahsi görüsüm. Direk serit degistirir devam ederim yoluma. Her cesit insan var.
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Sakarya üni. de yüksek lisans yapıyorum. Sınavlar için yılda iki - üç defa arabayla giderim. Kampüsten aşağı otostop çeken öğrenci çok olur ben de hep alırdım. Son gidişimde tahminen 1. sınıf iki çocuğu aldım. Arkada bir arkadaşımın montu varmış haberim yoktu. Çocuklar yürütmüş olacak ki akşamına cebinden cüzdan çıkmadı. Hiçbir yerde de bulamadık. Hepsini aynı kefeye koymam öğrenci olduktan sonra almaya çalışırım ama artık gözümü dört açarım.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
arabaya asla almam. motorada kız olması şartıyla
 
Katılım
9 Nis 2017
Mesajlar
693
Yok Yusuf'um ben kimseyi almam. Benim sahsi görüsüm. Direk serit degistirir devam ederim yoluma. Her cesit insan var.

Eyvallah abim sende haklısın deli cesareti benimki desene :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:26 ----------

arabaya asla almam. motorada kız olması şartıyla

Kız dağa teğlikeli be abim gece yarısı yolda yürüyüp otostop çekicek kız herşey yapabilir 😮

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:27 ----------

Sakarya üni. de yüksek lisans yapıyorum. Sınavlar için yılda iki - üç defa arabayla giderim. Kampüsten aşağı otostop çeken öğrenci çok olur ben de hep alırdım. Son gidişimde tahminen 1. sınıf iki çocuğu aldım. Arkada bir arkadaşımın montu varmış haberim yoktu. Çocuklar yürütmüş olacak ki akşamına cebinden cüzdan çıkmadı. Hiçbir yerde de bulamadık. Hepsini aynı kefeye koymam öğrenci olduktan sonra almaya çalışırım ama artık gözümü dört açarım.

Hadi geçmiş olsun abi seninkide kötü anı.
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Tipe göre cinsiyet farketmeksizin alırım, her önüme geleni değil tabi.
Hava durumu bulunduğu güzergah önemli, hava kötüyse yada olduğu yer ıssız ürkütücü bi yerse alırım, en temiz güvenli yerde bırakırım.

Alırım ama tedirgin olurum illaki açık söyleyeyim.
Ne yapalım müdür ?
Dünya zaten kötü deyip, guzellestirmeyelim mi ?
Yusuf'u alan arkadaş ne kaybetti insanlığından ?
Allah karşımıza iyi insanları çıkarsın.
 
Katılım
9 Nis 2017
Mesajlar
693
Tipe göre cinsiyet farketmeksizin alırım, her önüme geleni değil tabi.
Hava durumu bulunduğu güzergah önemli, hava kötüyse yada olduğu yer ıssız ürkütücü bi yerse alırım, en temiz güvenli yerde bırakırım.

Alırım ama tedirgin olurum illaki açık söyleyeyim.
Ne yapalım müdür ?
Dünya zaten kötü deyip, guzellestirmeyelim mi ?
Yusuf'u alan arkadaş ne kaybetti insanlığından ?
Allah karşımıza iyi insanları çıkarsın.

Yani abi güzergah önemli bir etken yol aydinlik dümdüz ama mesafe uzun birde ticari bir araç yok yani istesemde otobüs,minibüs,taksiye binemiyorsum yoksa kimse kimsenin yanina oturmaya meraklı değildir.Ama kılık kıyafet duruş çok önemli.
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
Çook çektim otostop. Şehirler değiştirdim.
Gördüğümde de çok aldım.
Şehiriçinde bizim bir yolumuz var, hani askeriyenin içinden geçtiği için başka durak yok. Genelde, başında çekilir, sonunda inilir. Orada çok aldım, motosiklete de arabaya da. Uzun yolda motosiklete almam kesinlikle.
Arabaya da alırım, aracımda önemli birşeyim veya biri'm, acelem falan yoksa alırım.

Güzel bir anı olmuş senin içinde.
Yorumlarda tartışmayalım. Almayan adama da her türlü saygı duyarım. Malum milyon çeşit adam var bizim ülkede.
Açıkcası bende bi tartarım alacağımı. Camı aralayıp sorarım önce bir nereye gideceğini.

Çok sevdiğim bir video. Tavsiye ederim bir izleyin.
http://www.haberturk.com/video/haber/izle/otobusu-kacirdi-ama/116585
 
Katılım
21 Mar 2017
Mesajlar
58
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Zaten şansa yaşadığımız bir memlekette riskli bir durum. Milyonda bir böyle iyi insanlar da çıkıyor işte.:cat:
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
ben bir kere motoruma otostopçu aldim. adam yolda arkadan değdirmeye başladı. kenara çekip "koltuktan geri gitmesini" söyledim.

alıyorum ama değdirme riski var. bunu da göze almak lazım.

elin adamını mâbâda yakin yere oturtup riske girmeye gerek yok.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
böyle arkadan bana sarılacak kız olursa neden almayayım :)
 
Katılım
25 Ağu 2013
Mesajlar
1,549
Motor 1-2 hafta çalışmadığında zor çalışır çalışsa bile stop eder. İşte o günlerden birgün motoru zor çalıştırdım ana yola çıkınca motor tam ısınmadığı için stop etti. Ayak marşı ile deniyorum çalışmıyor. Neyse az ilerden biri yanıma geldi. Noldu falan deyince durumu anlattım. O da bir kaç denemeyle motoru çalıştırdı. Adamın eskiden motorcu dükkanı varmış. Yani motosikletten anlıyor. Şimdi adam bize bir iyilik yaptı. Bende adamı istediği yere bıraktım. Adam da zaten iş görüşmesine gidiyormuş

Arabayla belki tipine bakarak 1 otostopçu alırım ama 2-3 kişi oldu mu sıkıntı arkadan boğaza bıçağı takar. Birde kartona otostoprail yazanı yolda bırakmam
 
Katılım
9 Nis 2017
Mesajlar
693
Kesinlikle 2,3 kişi çok riskli arabanın içinde.
Alanada almayanada elbete saygı göstermeliyiz.Ama ne yalan söyleyeyim X Max'de çok iyimiş abi ya yağ gibi diyorlar ya akıyordu.

Not:Motorcu abi bu gün gelmedi gelirse fotoraf çeklip atıcam.
 
Katılım
9 Mar 2015
Mesajlar
37
Pazartesi motosikletimi sattım. Üstüne İzmir'den Manisa'ya gelmem gerekti. Öğrencilik yıllarında çok otostop ile seyahat ettiğim için hadi bakalım dedim tekrardan ve evka 3'e gelip çıktım Manisa yoluna salla bakalım kolu. Firma çalışanı bir abi aldı muahbbet falan derken sanayi girişinde bıraktı. Minibüs 30 dk anca geçerdi tekrar denedim elimde kask var üstümde motosiklet montu salla kolu babam yine, o da ne R25 geliyor hemen durdu abimiz söyledim yakın bir yere kadar bıraktı. Pulsar İzmir grubu mensubu. Balıkesire gidiyormuş. Buraya üyelik yokmuş, Facebook'tan etkinlik yapıyorlarmış. Tanıyan arkadaşı varsa selamlarımı iletiyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kask?

Allah korusun, diyelim kaza oldu ve otostop ceken kafasini carpip agir yaralandi veya vefat etti. N'olacak?
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Otostop işi rizikodur,aracina aldigin kişi aranan biri vs.olabilir,veya arabanin içine birsey koyar(suç aleti,uyuşturucu)giyimi modern,diksiyon duzgun,kibar olabilir bunlar kistas degil..olmaz olmaz demeyin arkadaşlar..hayat surprizlerle dolu.dikkatli ve uyanik olmak lazim..hatta şuphelendiginiz kisileri emniyet,jandarma birimine ihbar ediniz..her gordugun sakalli deden degil,sözüyle bitireyim..
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2017
Mesajlar
693
Kask?

Allah korusun, diyelim kaza oldu ve otostop ceken kafasini carpip agir yaralandi veya vefat etti. N'olacak?

Abi haklısında bilmediğin bir şehirde gece yarısı 10-15km yürümek dağa riskli geldi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:30 ----------

Otostop işi rizikodur,aracina aldigin kişi aranan biri vs.olabilir,veya arabanin içine birsey koyar(suç aleti,uyuşturucu)giyimi modern,diksiyon duzgun,kibar olabilir bunlar kistas degil..olmaz olmaz demeyin arkadaşlar..hayat surprizlerle dolu.dikkatli ve uyanik olmak lazim..hatta şuphelendiginiz kisileri emniyet,jandarma birimine ihbar ediniz..her gordugun sakalli deden degil,sözüyle bitireyim..


Abi dikatli olmak iyidirde iş paranoya olmakda kötü örnek:Ben tezgahtarım yoldan geçen adamlar dükyan tuvaletini kulanıyor içeri birşeymi zulaladı korkusuyla yasasam bittim ben.Veya her tipi bozuk insanın gece gece 100 Tl verince ulan bunda bu oara ne arasın sahte felandır diye düşünsem,boyundan tüm vücuduna dövmeli 1.90 çam yarması bir adam sabağın köründe gelince ulan it midir uğur suzmudur diye düşünsem oda kötü arasını tuturmak gerek.Ama haklısınız her sakalı dedem değil.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst