motorcu av sezonu açıldı

Katılım
12 Eki 2005
Mesajlar
194
Arkadaşlar

Sertifikasını,evraklarımı verip ehliyetimi alamadan yitirmiş biri olarak zaten motora korka,korka biniyorum,ve hiç karşılaşmadığım kadar polisle karşılaşıyorum,tam teçhizatlı olmama ve süper düzgün çeridimde tın tın giderken anaosla beni sağa çekmek için anons yaptılar ama duymazdan geldim,ve bugünlerde bir sürü arkadaşın çevrildiğini öğrendim,ötvden sonra genelde ehliyetsiz binilen motorlarda büyük bir ceza yazma potansiyelini görmüş olsalar gerek,kuşlar söyledi

Motorculara bol bol ceza yazın denmiş,söyleyen yunus peygamberin yalancısıyım,

aman ha sakın ha

ehliyetsiz motor kullanmak 600 ytl
ehliyet masrafı toplam 250 ytl

benden uyarması
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
Hocam bu senin hüsnü kuruntun gibi geldi.ben size bir şey söyleyeyim.emniyet teşkilatının içinden birisi olarak.emin olabilirsinki isteseler size hergün ceza keserler ama asla öyle bbir şey yapmazlar.siz biz polisleri o kadar kara vicdanlı olarakmı görüyorsunuz.bizlerde sizin gibi sizlerden biriyiz.ama inan bana öyle anlar oluyorki adam resmen kaşınıyor be kardeş
im.herhalde kaşınaıda kalşımak gerekir demi.öyle emir falan yok sen kafanı takma am bir an öncede ehliyetini cebine koy.selamlar sevgiler
 
Katılım
10 Haz 2005
Mesajlar
60
Arvasi3 dostum sana katılıyorum trafikte hiç kural hatası yapmazsan hiç kimse seni durdurmaz.Yani göze batmayacaksın
 
Katılım
12 Eki 2005
Mesajlar
194
Arvasi arkadaşım hemşerim,arkamda arkadaşımla giderken full aksesuar,mont,kask,dizlik ful abicim,kendi şeridimde ilerliyorum,ileride iki kişi kasksız gidiyor bana sağa çek dedi,ayrıca ehliyetim yok değil,evrakları tam verdim,iki gün sonra ehliyeti alacağım halde ehliyetim elimde değil diye ehliyetsiz cezası yedim

söylediklerimde çok samimiyim,11 yıldır araba kullanıyorum,daha ne kazam var,nede çevrilmişliğim ne iş bende anlamadım,

hatta beni yakalayan yunusa Her insan kendi vicdanının polisidir,polis vicdansızın karşısındadır diye nafile bir gün sonra ehliyeti alınca durdursa mesele yok o kadar anlayışlı olduki cart 600 kağıt,ben polis olsam art niyetli olanların peşine düşerim,kusura bakmayın ama bizzat kendi üstüme alınıyorum,yıllardır ehliyetsiz kullanan,kaza oldumu tutanağı başkasına yazdıran,ben doğru gördüğümü bildiğimi daima söylemişimdir,lay lay lom her kes iyi görevini yapıyor.

Zaten en son şunu söyledim,eğer herkese karşı görevinizi tam manası ile yerine getiriyorsanız,yazdığınız ceza vatanıma,milletime helal olsun ama yokkkk herkese aynı muamele gösterilmeyip,farklı muamele gösteriliyorsa o zaman yedi ceddini dünya ahirette haram olsun dedim

uzun lafın kısası ben torpil istemiyorum ama herkese eşit davranılsın,kimsede kusura bakmasın ama bunu inkar etmek komikliktir.

Saygılarımla.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
A2 Ehliyetsiz olmaz .
Al ehliyetini : Tak kaskını kafana başla oyun havana !
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eyl 2005
Mesajlar
93
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şimdi Ankarada piyasa belli :))
abim almış motoru , çekecek Tunalıya ya da Bahçeli 7. cadde ye
kurnaz ya !!! pastane motorcusu hava atacak
Polislerde caddenin başını tutuyor , bi tane de çekici bekliyor kenarda
Geleni hoooop ! çekicinin üzerine
kaskını tak, ehliyetini koy cebine kimse sana bir şey demez
 
Katılım
12 Eki 2005
Mesajlar
194
yahu kimse yazdığımı okumamış yahu,evrakları verdim 2 gün sonra ehliyet alıcam küt ehliyetsiz muamelesi gördüm,ehliyetim var kaskımıda bir sanise çıkarmam keza dizlik bellik eldiven mont full yani çevirmesi için ufacık bi neden yok
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Beyler adam zaten ehliyetini almış sayılır sürekli ehliyet al demenin ne mantığı var anlayamadım.Ama borty dostum ehliyet almana 1 saat bile kalsa bişey değişmez ehliyet cebinde oluncaya kadar ehliyetsiz sayılırsın,motora binerken bunu göze alman lazımdı.Seni tolerans göstermeleri gerektiği konusunda da anlıyorum ama polislerin ne yapacakları belli olmuyo onun için toleranslarına güvenmemekte fayda var.Ehliyet almaya giderken (elinde dosyasıyla)durdurulup ceza yiyen benimde çok tanıdığım var.Bazende komserleri yanlarında oluyo o zaman maalesef ki tolerans gösterme gibi bi şansları olmuyor...
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arvasi3' Alıntı:
Hocam bu senin hüsnü kuruntun gibi geldi.ben size bir şey söyleyeyim.emniyet teşkilatının içinden birisi olarak.emin olabilirsinki isteseler size hergün ceza keserler ama asla öyle bbir şey yapmazlar.siz biz polisleri o kadar kara vicdanlı olarakmı görüyorsunuz.bizlerde sizin gibi sizlerden biriyiz.ama inan bana öyle anlar oluyorki adam resmen kaşınıyor be kardeş
im.herhalde kaşınaıda kalşımak gerekir demi.öyle emir falan yok sen kafanı takma am bir an öncede ehliyetini cebine koy.selamlar sevgiler
Hocam kusura bakma ama senin gibi görevini seven ve dürüst yapan (yine de bilemem tabi ne kadar dürüst yaptığını) polislerle nedense biz çokkkkk nadir karşılaşıyoruz.Kaç kere polis beni de durdurdu ve kaskım,korumalı montum,korumalı pantolonum,botlarım,korumalı eldivenlerim olmasına rağmen :
- Ehliyet,Ruhsat
- Buyrun
...
- Sinyalleri yak
- Klik (sol) klik (Sağ)
...
- Uzun ve kısa farları yak
- Klik (kısa) klik (uzun)
...
- Senin uzun far az mı yanıyo nee_?
- Yok abi daha 20 dakka önce servisten çıktım.
...?....?....?
- Peki devam edebilirsiniz
- İYİ SAĞOL İZİN VERDİĞİN İÇİN :silent: :silent: :silent:

Sence bu dialogları yaşadığım bir TRAFİK POLİSİ'nin iyi niyetinden ne denli söz edilebilir:silent: :silent: :silent: Saygılar.
 
Katılım
1 May 2005
Mesajlar
296
seni gidi borty seni..:) salsa yapcağına ehliyet alsaydınya:farao:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Arvasi3' Alıntı:
Hocam bu senin hüsnü kuruntun gibi geldi.ben size bir şey söyleyeyim.emniyet teşkilatının içinden birisi olarak.emin olabilirsinki isteseler size hergün ceza keserler ama asla öyle bbir şey yapmazlar.siz biz polisleri o kadar kara vicdanlı olarakmı görüyorsunuz.bizlerde sizin gibi sizlerden biriyiz.ama inan bana öyle anlar oluyorki adam resmen kaşınıyor be kardeş
im.herhalde kaşınaıda kalşımak gerekir demi.öyle emir falan yok sen kafanı takma am bir an öncede ehliyetini cebine koy.selamlar sevgiler

Ewet , ceza kesme emri diye bişey yoktur.

Ama ; müdür : Motosiklet denetimlerini sıkı tutun , ehliyetsiz , kakskız , gerekli teçhizatı olmayan ( Ayna , Sinyal vs vs.) bütün sürücülere gerekli işlemi yapın...

dediği zaman , zaten ceza kesme emri gelmiş oluyor ...:cyclopsan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst